Diefstal op het werk

SarahKljine
Topic Starter
Berichten: 19

Diefstal op het werk

#1 , 17 jun 2016 13:47

Ik ben poetsvrouw en ga mijn mensen thuis poetsen.
Normaal heb ik nooit cash geld bij mij, maar op 13 januari was het mijn dochtertje haar eerste verjaardag. Ik heb toen in totaal 130 euro gekregen van familie voor mijn dochtertje. Ik heb het geld in mijn portefeuille gestoken om de dag er na wat te gaan kopen voor haar.
Maar zo ver is het nooit gekomen. Ik ben de dag er na bestolen geweest op mijn werk, bij mijn cliënt thuis door mijn cliënt haar ex die daar een hele ochtend heeft gezeten en 2 maal de woning heeft verlaten. Mijn portefeuille was weg.
Er is een huiszoeking geweest bij mij cliënt thuis en bij haar ex thuis, maar er werd niets gevonden. Dus de politie heeft er verder ook niets aan kunnen doen. Mijn werkgever heeft er ook niets aan gedaan, behalve gezegd dat mijn cliënt geen hulp meer ging krijgen omdat het haar verantwoordelijkheid is.
Ik vroeg mij nu af, of mijn werkgever hier ook niet verantwoordelijk is, of ik daar niet voor verzekerd ben ofzo ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12944

#2 , 17 jun 2016 14:04

Lees uw contract na, maar ik vermoed dat werkgever u niet gaat dekken voor persoonlijke spullen. Let ook op met beschuldigingen als u niets kunt bewijzen (laster en eerroof).

SarahKljine
Topic Starter
Berichten: 19

#3 , 17 jun 2016 16:09

Lees uw contract na, maar ik vermoed dat werkgever u niet gaat dekken voor persoonlijke spullen. Let ook op met beschuldigingen als u niets kunt bewijzen (laster en eerroof).
Politie zei zelf dat ze al wisten met wie ze te maken hadden toen ik de namen zei

Reclame

LeenW
Berichten: 12944

#4 , 17 jun 2016 16:24

Lees uw contract na, maar ik vermoed dat werkgever u niet gaat dekken voor persoonlijke spullen. Let ook op met beschuldigingen als u niets kunt bewijzen (laster en eerroof).
Politie zei zelf dat ze al wisten met wie ze te maken hadden toen ik de namen zei
Dat is geen bewijs. Allez ja, 9/10 zal het die persoon dan ook wel geweest zijn, dus het zou stom zijn moest u iets doen waardoor u hem nog een schadevergoeding kunt gaan betalen. Ga het dus niet van de daken schreeuwen dat die persoon u bestolen heeft. :)

SarahKljine
Topic Starter
Berichten: 19

#5 , 19 jun 2016 07:13

Lees uw contract na, maar ik vermoed dat werkgever u niet gaat dekken voor persoonlijke spullen. Let ook op met beschuldigingen als u niets kunt bewijzen (laster en eerroof).
Politie zei zelf dat ze al wisten met wie ze te maken hadden toen ik de namen zei
Dat is geen bewijs. Allez ja, 9/10 zal het die persoon dan ook wel geweest zijn, dus het zou stom zijn moest u iets doen waardoor u hem nog een schadevergoeding kunt gaan betalen. Ga het dus niet van de daken schreeuwen dat die persoon u bestolen heeft. :)
Die persoon laat het zelf merken. Mijn ma werkt in een apotheek, waar hij normaal altijd gaat en hij weet dat. Na dat mijn portefeuille gestolen was heeft hij zijn gezicht daar niet meer getoond, het is telkens iemand anders die alles gaat halen voor hem. Als je niets misdaan hebt dan ga je het ook niet laten om uw gezicht ergens te tonen

LeenW
Berichten: 12944

#6 , 19 jun 2016 09:27

Politie zei zelf dat ze al wisten met wie ze te maken hadden toen ik de namen zei
Dat is geen bewijs. Allez ja, 9/10 zal het die persoon dan ook wel geweest zijn, dus het zou stom zijn moest u iets doen waardoor u hem nog een schadevergoeding kunt gaan betalen. Ga het dus niet van de daken schreeuwen dat die persoon u bestolen heeft. :)
Die persoon laat het zelf merken. Mijn ma werkt in een apotheek, waar hij normaal altijd gaat en hij weet dat. Na dat mijn portefeuille gestolen was heeft hij zijn gezicht daar niet meer getoond, het is telkens iemand anders die alles gaat halen voor hem. Als je niets misdaan hebt dan ga je het ook niet laten om uw gezicht ergens te tonen
Ik herhaal: geen bewijs.

Terug naar “Andere”