agresieve broer

gorens
Topic Starter
Berichten: 180

agresieve broer

#1 , 24 sep 2015 00:39

ik ,,,,,, 48 jaar ,,,,,,,,, wonend te ,,,,,,,, Zaventem.
wonend wettelijk biij mijn moeder die 70 jaar is.
ik woon wettelijk bij mijn moeder en kunnen het best met elkaar vinden. wij helpen elkaar waar nodig is.


mijn broer is getrouwd en woond in tienen. heeft zich jaren geleden bekeerd tot de islam en geloofd alleen zijn eigen leven.
een normaal gesprek is onmogelijk met hem.


vandaag 23 september omstreeks 18 uur is mijn broer zomaar in mijn moeder huis binnengekomen,
hij heeft van mijn moeder de sleutel gekregen in geval dat wij niet thuis zijn , hij maakt gebruik om heer en meester te spelen zijn zegje te doen en zomaar binnekomen waneer hij wil, zo kwamen ik en mijn moeder thuis van zee, bij het thuiskomen zag ik mijn broer slapen in de zetel van onze living, mijn moeder was echt heel boos toen zij dat zag, na een tijdje begon mijn moeder het gedrag van mijn broer te accepteren om geen ruzie te maken met hem .


zijn vrouw contacteerd mijn broer vanuit tienen op zijn GSM met een vriendelijk gesprek , waarop hij opzettelijk zijn vrouw aan de telefoon zomaar begind uit te dagen. ik hebt alles kunnen meevolgen.


vandaag 23 september omstreeks 22 u 00 .
een gesprek begon over een programma docktor phil die al veel mensen heeft geholpen in america.
na dit onderwerp begind hij mij zomaar opzettelijk uit te dagen bij mij thuis .
hij dreigd mij iets aan te doen als ik met mijn eigen moeder over iets een discussie bega.

hij begind mij zomaar uit te schelden en uit te dagen . volgens hem is docktor phil in america een satan
die iedereen bedriegd en oplicht een duivel. nadien begon mijn broer mij uit te schelden.
dit kwam keihard over ons heen in huis van mij en mijn moeder.


profiteur - nietsnut - stront - dat ik profiteur bij mijn moeder en profiteur van de de staat.
deze woorden kreeg ik vollop over mijn hoofd. en nog veel meer waar mijn moeder van 70 jaar haar nachtrust zeker
mag vergeten. ik ben 48 jaar, voor de eerste keer in mijn leven hebt ik mij verdedigd woord tegen woord.



ik denk dat hij echt niet normaal is. als hij mij ooit iets durft aan te doen zal ik mij dan ook verdedigen.
hoe hij bij hem thuis leeft is zijn zaak. als hij de controle bij hem thuis niet aankan komt hij bij mij en mijn moeder zijn agresiviteit uitwerken. mijn moeder kan niet anders dan haar te laten doen om geen ruzie te hebben met hem. hij doet dit opztelijk om ruzie tre stoken tussen mij en mijn moeder. dit is al jaren aan de gang.

ik hebt dit overgemaakt aan de politie in tienen. klacht gaan neerlggen via mail.
hij komt hier zomaar onverwacht binnen bij ons heer om meeste te spelen.
de vraag is wat kan er aan worden gedaan ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 24 sep 2015 00:53

Een ander slot steken en de dorpel van de voordeur besprenkelen met wijwater kan ook al wonderen verrichten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mjers
Berichten: 1788

#3 , 24 sep 2015 07:38

jawadde...

Ander slot steken, klacht indienen bij de politie, naar heropvoedingskamp sturen...
En hou jullie eens bezig met zinnige zaken.

Reclame

gorens
Topic Starter
Berichten: 180

#4 , 24 sep 2015 08:21

ik kreeg antwoord in mijn topic van mijn broer die in tienen woond. heeft zich geradicaliseerd jaren geleden. een zieke persoon.
zit vol ongeloof en onbegrip. alleen zijn geloof telt. ik hebt de moderator gevraagd deze persoon te bannen uit mijn topic.
hij kan in de mensen hun prive facebook paswoord te veranderen enz....

Terug naar “Andere”