Klacht ingedient wegens beledigingen

Spruitje2013
Topic Starter

Klacht ingedient wegens beledigingen

#1 , 19 sep 2015 15:30

Hoi er heeft iemand klacht ingediend tegen mij wegens beledigingen. Ik zou haar kind uitgescholden hebben omdat ze een dikke kop zou hebben. Het kindje heeft een hersentumor. Ik volgde dit kindje op de sociale media. Omdat ik het fijn vondt Hoe ze herstelde was. Nu een paar maanden terug. Reageer ik op een status van haar en vraag ik Hoe het met een kindje gaat. Ze zegt ben jij die persoon die men dochter heeft uitgescholden? Ik heb gezegd dat ik dit niet gedaan heb. En wou met haar praten om dit uit te klaren. Op haar pagina zet ze ineens een screenshot onder mijn naam waar inderdaad opstond dat ik dat kind heb uitgescholden voor een dikke kop. Ik heb geprobeerd met haar te praten niets lukt. Ze weet dat men dochtertje ook ziek is. En dat men ex men gsm veel afnam als er ruzie was. Hij had die namelijk gekocht voor men verjaardag. Maar met ruzies was het altijd mijn gsm en dit en dat. Soms was ik doe 2 dagen kwijt. En kon hij open Facebook want die staat in die app gewoon open. Ik heb veel geprobeerd om met die mama en die papa te praten. Die blokkeren me altijd. En weten dit ook van men ex-vriend. Ik heb in totaal van haar pagina al 72 doodbedreigingen gehad en 22 naar men kind toe. Want kan ik in het beste geval doen ? Ik wordt er dinsdag in verhoord ? Ik heb men e mailadres al veranderd paswoord. Mijn gsm op fabriekinstellingen terug gezet. Ik heb geprobeerd te bemiddelen met die ouders en gezegt dat ik in hetzelfde schuitje zit. Want je zag ook op dat bericht dat ik zou geschreven hebben. Dat ze E zeggen en ik zeg hè. Ik denk dat ze ergens weet dat ik dit niet gedaan heb. Maar dient toch klacht in. Wat is jullie raad hierin.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15931
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 sep 2015 16:03

Sluit je Facebook af, en hoe kent men je adres ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Turaki
Berichten: 6870

#3 , 19 sep 2015 17:15

Tja, als je toestaat dat iemand je GSM afneemt, en op die manier op jouw facebook kan...

Reclame

Spruitje2013
Topic Starter

#4 , 19 sep 2015 17:17

Dat is iets wat ik niet weet. Op men Facebook staat men naam niet. En die is volledig afgesloten en alleen echte vrienden kunne dit weten. Dus ik dacht aan men ex. Die ken men adres. Maar als ik Facebook afsluit. Zijn alle bewijzen wel weg. Ik heb Facebook niet verwijderd om te laten zien dat ik niks te verbergen heb. Er moet iemand zijn die me kent. Dus dacht ik aan men ex. Die heeft ook een psychiatrisch verleden tot 2010. Ik heb veel moeten doen. Om van die man af te geraken. Dus snap er echt niks van. Ik had al eerder melding gedaan bij de politie. Onwille van die doodbedreigingen. Maar nu dient de mama zelf klacht in. Terwijl is er iemand die in mijn naam. Dat kindje slecht maakt. Met een nepprofiel of anders is het de ex. Want zijn nieuwe vriend is een krak in computers. Heeft een computerbedrijf. Maar dat bericht werd wel geschreven van mijn fb account. En verwijderen is moeilijk als je bent moeten verhuizen en iedereen hebben moeten achterlaten. Dit is de enige optie dat ik men familie en neefjes en nichtjes zie opgroeien. Ik heb bijna geen contact met de buitenwereld. Ik leef ondergedoken, wegens een bepaald feit waar ik getuige in ben. Maar ondertussen kloten ze me enorm.

Spruitje2013
Topic Starter

#5 , 19 sep 2015 17:23

Ik heb dit niet toegestaan. Hij pakte die af. Hij was al veroordeel wegens wurging op zijn ex. Met zo iemand valt niet te sollen hoor. Ik heb er veel aangedaan om die hier buiten te krijgen en ondertussen zat ik hier met een kindje van een jaar. Begrijp je een beetje. Je moest die goedgezind houden. Wou niet dood hoor. Die man is tot alles instaat. Na lang aandringen is het me gelukt om die vrijwillig in een psychiatrie te steken. En heb direct de relatie verbroken. Direct klacht ingedient wegens zedefeiten op men kind. Die nam men sleutels af. Dat ik niet weg kon. Ik moest men kind beschermen. Maar heb men gsm nooit vrijwillig afgestaan. Soms was ik 2 dagen afgesloten van de buitenwereld. Tot de buren het in de mot kregen. Toen dacht ik dit is het moment. Om er vanaf te geraken. Het is een persoon met een dubbele persoonlijkheid. 2 gezichten.

Franciscus
Berichten: 38683

#6 , 19 sep 2015 18:12

Misschien eens met de dienst SLAchtofferZOrg van uw lokale politiezone gaan praten.
Zoals u het schets is het 'redelijk' complex.
Ondergedoken - zedenfeiten - doodsbedreigingen - ex met een krak in computers ....
Uw verhaal is hier en daar ook wat onduidelijk .... maar dat kan gestroomlijnd worden via de dienst SLAZO.

Spruitje2013
Topic Starter

#7 , 19 sep 2015 19:09

Ja het is ook onduidelijk kan ook niet alles vertellen. Maar het ge me alleen maar om die beledigingen. En dat men ex altijd men telefoon afnam. Raar manneke. En wat is Slazo?

Spruitje2013
Topic Starter

#8 , 19 sep 2015 19:11

SlachtofferHulp. Ga ik zeker doen. En ondertussen maar een advocaat onder de arm nemen. Want er word me meer te laste gelegd. Laster en eerroof. Schanding van de privacy. Beledigingen. En je komt altijd uit op die exen van me.

Terug naar “Andere”