rekeningen van ex aan mijn adres, op zijn naam

Alexia-Clara
Topic Starter

rekeningen van ex aan mijn adres, op zijn naam

#1 , 20 feb 2014 13:13

Sinds 1 juli '13 woon ik gescheiden van mijn ex.
Hij gebruikt nog steeds mijn adres, hoewel hij er niet woont.
Nu heb ik een rekening ontvangen van Santander.
Mijn ex heeft daar een kredietlimiet bekomen en hij moet nu zijn eerste 60 euro betalen
van de 600.
We waren niet getrouwd of hadden geen samenlevingscontract.
Ik heb een mailtje naar Santander gedaan met het huidige adres van mijn ex.
Loop ik risico dat ik dat moet betalen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 20 feb 2014 13:29

Is z n domicilieerden reeds veranderd? Indien niet de wijkagent aanspreken. Dan brief terugsturen "woont niet meer op aangegeven adres". Zeker niet niets doen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 feb 2014 13:59

Gebruikt uw adres of is hij daar nog ingeschreven? Indien dit laatste dringend contact met uw kwartierinspecteur om procedure voorstel ambtelijke schrapping op te starten. U kan ook naar de dienst bevolking gaan maar die moeten dan een opdracht aan politie sturen kan dus eventjes duren voor de kwartierinspecteur dat in bakje aantreft.
Als u niets heb mede getekend kan men u niets aanwrijven.

Reclame

duma

#4 , 20 feb 2014 14:32

Ivm de brief: U gaat gewoon naar de post en meldt dat die persoon daar niet (meer) woont. Zij nemen dan de brief terug en handelen dat verder af.
Of u schrijft op de omslag 'persoon woont niet op dit adres' en stopt het in een postbus.

Wat ik mij wel afvraag; Hoe weet u wat er in de enveloppe stak?
Als hij enkel naar uw ex gericht was, mocht u hem zelfs niet openen.
Of stond hij toch op beide namen?

Alexia-Clara
Topic Starter

#5 , 06 okt 2014 17:39

Dank voor de info, ik heb er destijds veel aan gehad. Ik heb het teruggezonden en werk gemaakt dat hij van mijn adres af is.

Terug naar “Andere”