ombekende PV nummmers en onbekende advocaten !!!

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

ombekende PV nummmers en onbekende advocaten !!!

#1 , 02 feb 2007 21:54

ik ging jaartje geleden op de Correctionele griffie dossier inzien nadat deze sepo was.
en ik zie tot mijn verbazing dat ze er een papier vergeten zijn uit te halen.
massa voor mij onbekende pv nummers met datums van jaren.
vervolgens staat er achter of wel info , de merendeel sepo, end.
als ik deze pv nummers op schrijf en ermee naar het Parket ga dan kennen ze die niet !!!
ze sturen mij met mijn vraag naar de politie ,die mij op hun beurt terug sturen naar het Parket.
als ik mijn vraag per brief aan de Procureur richt krijg ik hierop geen antwoord.

graag had ik kennis gekregen van de inhoud van deze diverse PV nummers.
temeer omdat ik er mij nu van bewust ben dat er sinds jaren allerlei zaken in scene worden gezet, om mij bepaalde ernstige criminele feiten uit te lokken.op allerlei gebied, dat het de spuitgaten uitloopt.
(sorry voor mijn taalgebruik)
zelfs zo erg dat ik mij daarover verleden week nog mijn beklag bij de politie over ben gaan doen dat het moet ophouden.

nog ff iets toevoegen

ik ga naar Bureau voor juridische bijstand en vraag of deze mij kan noteren welke advocaten voor mij al Pro-Deo hebben opgetreden !!

staan daar enkele advocaten op die ik nog nooit heb ontmoet of dit ook niet gevraagd,

als ik deze contacteer tel - mail om deze te vragen hoe het komt dat hun naam vermeld staat, krijg ik ofwel geen antwoord, of wel wordt er gelogen. of wel dat het een vergissing zal zijn.

als ik vervolgens per mail terug contact opneem met Bureau voor juridische bijstand, en deze vraag of dit wel correkt is dan wordt dit nogmaals bevestigd....

wat zou ik doen met deze twee vaststellingen ?!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 07 apr 2007 03:22

Uit de gelezen bijdrage die ik van je her en der gelezen heb ga ik er vanuit dat het gerechtelijk arrondisement Turnhout uw zaken onder hun hoede hebben.

U beschikt dus over een waslijst van TU- nummers (referentienummers)

Stap binnen in het witte gebouw (kasteelstraat nr. 1) en begeef U naar de bovenste verdieping dienst TEGEVE

Voor elke TU-nummer laat U zich registreren als benadeelde. Indien U gevraagd wordt in die procedure of U schade heeft vult U in "o.a. morele schade"

Als U in al die dossiers hebt laten registreren wordt U normaliter van al die dossiers op de hoogte gehouden

Stuur ook een brief naar de PDK (u kan een copie bij de politie afgeven bij de politie zoals eerder aan U gemeld - op die manier kan die brief niet verloren gaan, U bezit dan een referentienummer) waar U inzage/copy wenst in al die dossiers

RR

Reclame

Terug naar “Andere”