vragen welke aanklachten !

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

vragen welke aanklachten !

#1 , 10 dec 2006 07:02

ik zou willen weten wat de Procureur u meedeeld indien je hem de vraag steld "per brief" of er aanklachten tegen mij zijn en zo ja wat de aanklacht is, en wie deze aanklacht heeft ingedient.
of vraag ik dan teveel ! ?
ik wil all??n datgene maar vragen wat hij mij kan en wil geven.

ik heb enkele maanden geleden eerder bij toeval in een dossier gelezen dat ik gekend ben voor 6 of 7 feiten van aanranding van de eerbaarheid
dit stond er een jaar geleden nog niet op, dus zouden die feiten !?
daarna gebeurt zijn,

is het normaal dat ik daar niet van in kennis wordt gesteld en of een verhoor van mij wordt afgenomen !
waaronder valt de term aaranding van de eerbaarheid over , ik bedoel wat kan dit allemaal zijn !

http://www.crimesite.be/Forum/detail.asp?ID=1344


dank u

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 17 dec 2006 02:06

Zoiets noemen ze 'het geheim van het onderzoek'.

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#3 , 17 dec 2006 18:58

Zoiets noemen ze 'het geheim van het onderzoek'.
Geheim van het onderzoek !?

ik noem dat iemand Criminaliseren.
met als doel : hem ongeloofwaardig maken
en iemand zijn leven vernietigen , en van zijn gezin.
en dan druk ik mij erg zachtjes uit.

mvg

Reclame

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#4 , 24 dec 2006 17:14

:wink:
Laatst gewijzigd door Leo_Mertens op 09 apr 2007 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#5 , 01 jan 2007 00:18

een goed 2007
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Leo_Mertens op 09 apr 2007 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#6 , 01 jan 2007 00:31

Allee vooruit, omdat gij het zijt!
All the best!

SAMSON
Berichten: 2

#7 , 05 apr 2007 23:57

Heb je nog steeds problemen?

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#8 , 06 apr 2007 09:13

:wink:
Laatst gewijzigd door Leo_Mertens op 09 apr 2007 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.

SAMSON
Berichten: 2

#9 , 06 apr 2007 19:54

HOI ik heb je berichten verder gelezen,

ik kan je pc wel zwaar beveiligen als dit je verder kan helpen.

ik ben namelijk ook zwaar onderuit gehaald door justitie . dus draag ze ook geen warm hart toe . justitie= corruptie
justitie is gelijk aan bende amateurs , mensen die denken dat ze alles kunnen bewerkstelligen omdat ze de nodig " officiele "macht hebben .

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#10 , 06 apr 2007 22:54

Luc schreef (beleid van het forum)
Soms mag men het wel scherp stellen, maar dat moet punctueel zijn. En gericht op het bekomen van een constructieve wijziging. Negatief zijn zonder positieve voorstellen is niet rendabel, contra-productief en kwetsend voor allen die in de bestaande context wel hun werk correct doen.
Verder heb ik zojuist een posting gelezen van Leo_Mertens
http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=4244
waarbij Andy Heye toch wel een erg opmerkelijk en bijzonder lovenswaardig voorstel deed.

Nu staat het verhaal van Leo_Mertens op vele verschillende plaatsen hier op de site, en blijkbaar ook nog elders.

Mijn voorstel:
a) vraag per vraag beantwoorden
b) Het geheel trachten samen te brengen in een hopelijk meer overzichtelijk geheel


Elk geval is anders, persoonlijk zou ik voor b gaan waarbij Leo zelf een eigen draad begint:

vb. Het volledige verhaal van Leo_Mertens

wat mijn inziens het best kan geplaatst worden bij PROCEDURE, SPELERS EN INSTELLINGEN

Gewoon vanaf 0 beginnen, geen lange verhalen. Gewoon bij elk bericht dat je plaatst nagaan of het voldoet zoals Luc het omschrijft

RR

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#11 , 07 apr 2007 11:36

HOI ik heb je berichten verder gelezen,

Ik kan je pc wel zwaar beveiligen als dit je verder kan helpen.
Ik ben namelijk ook zwaar onderuit gehaald door justitie . dus draag ze ook geen warm hart toe . justitie= corruptie
justitie is gelijk aan bende amateurs, mensen die denken dat ze alles kunnen bewerkstelligen omdat ze de nodig " officiele "macht hebben .
Justitie een bende amateurs !! waarom beweer je zoiets , want ze zijn alles behalve amateurs.
En JIJ mijn PC zwaar beveiligen !! 8) ook liever niet :wink:
En wat betreft UW overige uitspraken , zijn UW woorden en UW mening.
waar ik het bovendien eveneens niet mee eens ben.
en het bevreemd mij op zijn minst dat u als nieuw forum lid , in uw eerste posting zulke uitspraken doet.
je zou al bijna vermoeden dat u mensen probeert uit te lokken / op te jutten ,om met UW uitspraken mee te gaan.
uw nicknaam komt mij ook agressief over en daar kan ik mij eveneens in vinden.
het is ook niet slim om de eerste de beste onbekende Samson toegang te geven in uw PC.
ik spreek van ondervinding,
je advies en uitspraken zijn niet met goed bedoelingen geplaatst.

mvg
Laatst gewijzigd door Leo_Mertens op 23 apr 2007 20:41, 2 keer totaal gewijzigd.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#12 , 07 apr 2007 13:30

klopt als een bus. Wat het OM betreft zijn het vaak eilanden van brainpowers. Vergaderen ze dan niet genoeg? Toch wel, maar het geheel van OM+rechtbank komt m.i. beter toe aan een maneger, ipv een magitraat. Veel te veel dingen draaien binnen het geheel van het systeem ronduit vierkantig wegens gebrek aan een coherent transparant beleid. Het geheel bevat nog een veel te hoog paraplu-politiek gehalte, met een idiote "wij hebben toch altijd gelijk" cultus. Als burger sta je daar veel te vaak middenin (of tussen het kastje en de muur) en dat is niet nodig. Wat ik wel bijtreed is dat het een bende is, en heeft alles te maken met loyaliteiten en ja, ook macht wat overigens niet voor de hand liggend is om daar mee correct en zonder fout om daar mee om te kunnen gaan.

*Wat die computer dinges betreft: Als het OM zich wat te geprikkeld voelt naar aanleiding van onprettige uitspraken lastens het OM, schamen ze er niet voor om de PC in beslag te komen nemen, hoelang....? Dit zijn niet de dagdagelijkse case's, maar ze hebben bestaan (De laatste jaren gelukkig wel niet meer gehoord)


RR

Leo_Mertens
Topic Starter
Berichten: 27

#13 , 07 apr 2007 22:15

RR. schreef:
*Wat die computer dinges betreft: Als het OM zich wat te geprikkeld voelt naar aanleiding van onprettige uitspraken lastens het OM, schamen ze er niet voor om de PC in beslag te komen nemen, hoelang....? Dit zijn niet de dagdagelijkse case's, maar ze hebben bestaan (De laatste jaren gelukkig wel niet meer gehoord)


RR
[/quote]
ik heb in 2003 , in een eigen zelfgeschreven verklaring van 17blz. melding gemaakt dat ik v??le brieven end. op mijn pc heb staan,
waarop vervolgens de opsteller in haar vaststellingen nog eens uitdrukkelijk naar verwijst,
indien ze mijn pc in beslag nemen moeten ze uiteraard ook de gehele inhoud officieel bij het dossier voegen
met die reden kijken ze liever eerst ff onofficieel end.

beste RR, voor het overige kan ik enkel maar bevestigen dat dit idd. zo is

mvg.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#14 , 07 apr 2007 23:37

Als U 1 voormiddag in een weekdag tijd zou nemen om te zien hoeveel papierwerk rondgedragen wordt in Turnhout (uiteraard idem voor andere rechtsgebouwen) dan weet je dadelijk dat heel wat magistraten bergen papier moeten kunnen verwerken, zowat elke werkdag opnieuw. Net dat U niet meer schrikt dat het nieuws morgen bericht dat er 4 doden gevallen zijn in Iraq, verwerken ze daar op hun eigen manier die berg papier en de emoties die er in verwerkt zitten. Als je hen iets wil brengen, een verklaring, een geluidsopname, ... wel ze zullen het aannemen. Als om een reden eigen aan hun beroep een maatregel wordt genomen om iets in beslag te laten nemen, zullen ze zelf wel kiezen in wat ze geintresseerd zijn. Ze moeten wel de wet volgen.

vb. In het enkele domein van niet afgeven van kinderen na een (echt)scheiding komen er elk jaar opnieuw in Turnhout ongeveer 1000 klachten binnen. Een jaar bestaat uit 365 dagen.

RR

Terug naar “Andere”