politierechtbank

jozef1
Topic Starter
Berichten: 44

politierechtbank

#1 , 31 dec 2010 11:27

Ik dien voor te komen op de politierechtban te Dend. en dit op 4 januari.
Is er een mogelijkheid om dit uit te stellen, om redenen dat ik niet aanwezig kan zijn.
Tevens zou ik ook nog beroep willen doen op een advocaat, waarbij me vertelt is dat ik beroep zou kunnen doen op een advocaat van de autoverzekering, klopt dit.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38601

#2 , 31 dec 2010 11:33

Dan zal je toch vlug moeten zijn. Ofwel bent u aanwezig ofwel uw advocaat. Indien u niet aanwezig bent of nog geen advocaat hebt ga je zo wie zo veroordeelt worden.
Als de zaak een ongeval is kan je beroep doen op de advocaat via uw rechtbijstandverzekering auto. <in andere gevallen lees uw rechtsbijstandverzekering erop na. U hebt gezien u vermoedlijk al langer op de hoogte was veel tijd laten verloren gaan.
Waarover gaan de feiten??
Het is soms echt niet nodig een advocaat te nemen.

jozef1
Topic Starter
Berichten: 44

#3 , 31 dec 2010 13:34

Alvast dank voor uw antwoord. Dit betreffend een dagvaarding, met name naar aanleiding van een alcoholcontrole, en dan ook nog eens tesamen met een herhaling van binnen 3 jaar.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38601

#4 , 31 dec 2010 14:55

dus dronken en/of geintoxiceerd voeren met OIRB ?
EN herhaling... en u hebt nog GEEN advocaat????
Wat is uw leeftijd jonge bestuurder???

Franciscus
Berichten: 38601

#5 , 31 dec 2010 14:56

Bij nadere beschouwing tracht VANDAAG nog een advocaat te contacteren

Terug naar “Andere”