dagvaarding en verhuis

sheepie
Topic Starter
Berichten: 164

dagvaarding en verhuis

#1 , 04 okt 2010 17:35

Ik heb een vraagje ivm met adreswijziging en dagvaarding.

Ik denk dat ik binnenkort een dagvaarding ga ontvangen voor de politierechtbank. Maar ik ben namelijk net verhuisd. ik heb bij de post do my move aangevraagd en de post wordt doorgestuurd naar mijn nieuw adres. Maar als ik mij niet vergis wordt een dagvaarding afgegeven door een gerechtsdeurwaarder. Maar officieel sta ik nog steeds ingeschreven op mijn oud adres... ik heb het wel al aangegeven aan de gemeente, maar ik wacht nu nog op de wijkagent voor de vaststellingen te doen en dan kan pas mijn adres officieel veranderen. Wat moet ik doen om deze dagvaarding niet mis te lopen?? Ik wil namelijk niet bij verstek veroordeeld worden?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kattie
Berichten: 21

#2 , 04 okt 2010 21:42

Maak misschien de nieuwe bewoners attent op het feit dat je dagvaarding verwacht en dat ze je verwittigen ?

Probeer anders eens op http://www.gerechtsdeurwaarder.bbforum.be" onclick="window.open(this.href);return false;

sheepie
Topic Starter
Berichten: 164

#3 , 04 okt 2010 23:26

Had ik ook al aan gedacht, maar het appartement is maar verhuurd vanaf november...

Reclame

Franciscus
Berichten: 38607

#4 , 06 okt 2010 19:32

Dan kan je tor november toch de brievenbus lichten??

sheepie
Topic Starter
Berichten: 164

#5 , 26 okt 2010 10:09

Ze hebben mij toch gevonden op mijn nieuw adres;-)
Deurwaarder heeft een exemplaar achtergelaten op mijn oud adres... en ook een exemplaar aangetekend per post verstuurd... en via do my move zijn ze bij mijn niuew adres gekomen.

Mag een slotje op of verwijdert worden.

Groeten
sheepie

Terug naar “Andere”