Geseind staan?

JanJakob
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Geseind staan?

#1 , 15 okt 2022 13:03

Hallo,

In 2020 ben ik veroordeeld tot 3 maanden rijverbod. Omdat ik enige tijd in het buitenland heb gewoond, is het er nooit van gekomen dat ik effectief mijn rijbewijs fysiek heb afgegeven. Ik heb geen wettelijke verblijfplaats meer in België sinds begin 2021.
Ik verblijf momenteel tijdelijk terug in België, zonder een officiële verblijfplaats, en dat op +100km afstand waar ik eerder woonde. (Moet een rijbewijs niet afgegeven worden op de plaats waar ik moest terechtstaan tegenover de rechtbank ?)

Kan ik met het vliegtuig van Brussel/Charleroi naar Polen en terug zonder al te veel problemen?

Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JurecaBE
Berichten: 336
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 okt 2022 20:25

Is dat vonnis betekend?
JurecaBE moderator

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 18 okt 2022 09:30

Is dat vonnis betekend?
En meer nog:

Is de strafuitvoering (ttz de invordering van het rijbewijs) aan de Vraagsteller betekend :?:

Is de politie langsgekomen om Vraagsteller te zeggen dat zijn rijverval zal uitgevoerd worden :?:
Er kunnen immers maanden tot jaren tussen veroordeling en effectieve strafuitvoering zitten.

Reclame

Terug naar “Andere”