Hoe en wat een flits

Astra Driver
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Hoe en wat een flits

#1 , 08 mei 2022 20:56

Wat een rare vraag, maar denk dat meerder al hebben meegemaakt ik zelf ook.

Maar een flits hoe kun je flits scheiden tussen weerkaatsen van bv auto's of zonlicht en flits van flitsauto.

Bv overlaatst reed ik gewoon tegen normale snelheid en zag ik 1 lichte heel lichte witte weerkaatsting of flits (op klaar lichte dag), De ene dat ik echt geflits was was meer meerdere flitsen op elkaar en was meer geel/groen achtig.

Bestaat er dus een verschil ik kleuren en de hoeveelheid flitsen?
Bv meerdere flitsen de eerste voor dectetie iemand rijdt hier te snel, de tweede voor de foto?

Alvast bedankt

Eigelijk vind ik het beter helemaal geen flits te zien tijdens een controle inplaats van wel. Want je zit dan na te denken wat was dat ( want de zon scheen, er waren tegenliggers, het was bij het afrijden van een brug, geen auto's langs de baan zelf, maar geparkeerde wagen met nog x een baan tussen en berm (de volgende ochtend stond hij er opnieuw en opnieuw, dus een bewoner waarschijnlijk)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Astra Driver
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 mei 2022 21:00

https://www.google.be/maps/@50.9624611, ... 384!8i8192
De link van waar het was. durf misschien wel te zeggen dat de auto die op de foto staat ook er toen stond

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 08 mei 2022 21:34

Ik mis de juridische insteek van uw vraag een beetje?

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 09 mei 2022 09:28

Het resultaat zal TS binnen een paar dagen/weken wel in zijn brievenbus vinden.

Astra Driver
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 mei 2022 09:32

Of je en verschil kunt zien tussen een flits van flitscontrole of flits van weerkaatsing. Stel als je geflits wordt is dat dan een hele zichtbare felle flits of eerder iets anders......

Want hoeveel weerkaatsingen door zon of auto's kom je wel niet tegen op baan.

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 mei 2022 16:58

TS, je zal die vraag steeds minder en minder moeten stellen want de laatste nieuwe meettoestellen ( snelheidsmeters ) zijn niet meer voorzien van een flits, ook niet 's nachts.

Terug naar “Andere”