waarom word ik niet gehoord door mijn advocaat

Yelta
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

waarom word ik niet gehoord door mijn advocaat

#1 , 16 feb 2022 19:40

hallo heeft er iemand ervaring mee

ik ben in een zaak verwikkeld waar een onderzoek is gesteld
Het onderzoek blijft maar duren waardoor ik het allemaal niet meer weet.
zelf heb ik en verslaving waar ik 1,5 jaar nuchter ben. Dus voor mij tik de klok hoelang gaat dit duren nu wil ik dat er in afwachting van de zaak toch tenminste mijn vrienden en een goed ex vriendin gehoord worden maar alles word geweigerd. die kunnen juist zeggen hoe ik als persoon ben en dat ik niet in staat ben voor wat ze mij van betichten.

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 16 feb 2022 20:26

Is dat een strafonderzoek.
Dan kunnen die personen met het PV nr gewoon een verklaring gaan afleggen bij de politie.
Ze kunnen dat zelfs op voorhand opstellen en als geschreven document gewoon laten voeren in dossier.

Maar of dat iets gaat uithalen weet ik niet. Dat is misschien de reden dat uw advocaat dat geen goed idee vind.
Kunnen daarna ook door openbaar ministerie gevraagd worden bepaalde zaken eens nader te komen verklaren.....

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#3 , 16 feb 2022 20:29

in belgie duurt helaas alles lang, soms te lang op dat gebied.

belgie is daar voor door europ al meerdere malen op de vingers getikt (dan zeg ik het nog beleefd).

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 17 feb 2022 17:49

Wordt niet gehoord door de eigen advocaat ... Vraag is waarom die dat niet zou willen.....

Terug naar “Andere”