Oproep rechtbank buitenland

Jelias
Topic Starter
Berichten: 95

Oproep rechtbank buitenland

#1 , 10 feb 2021 15:18

Weet iemand hoe een oproep voor een rechtbank in het buitenland (Europa) correct gebeurt?

En is het rechtsgeldig dat een deurwaarder het vonnis in de brievenbus steekt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jo Daeseman
Berichten: 76
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 feb 2021 11:18

Ooit heeft een Franse deurwaarder een brief gedeponeerd op mijn oud adres in Frankrijk en dat maanden nadat ik terug in België gedomicilieerd was. Alle procedures nadien zijn in Frankrijk buiten mijn weten zonder problemen afgehandeld met een door een Franse rechter goedgekeurde schadevergoeding van om en bij de 6000€. Nadien heeft een Belgische deurwaarder het bedrag komen opeisen. Het heeft me 10.000€ aan advocaten gekost om dit opgelost te krijgen. Ik wil maar meegeven, of het correct gebeurd of niet - het heeft weinig tot geen invloed.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 feb 2021 14:32

Beste,
ik raad u aan om hier niet lichtzinnig mee om te gaan. Ik hoop dat u de nodige info vindt onder de volgende link: https://www.absoluteadvocaten.nl/contra ... agvaarding
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”