Boetes en schulden

cdobre
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Boetes en schulden

#1 , 21 nov 2020 00:06

Goede dag,

Ik heb een vraag waar ik nergens een antwoord op heb gevonden. Ik ben voor mijn vriend aan het uitzoeken wat de stand van zaken is in verband met zijn boetes en schulden. Ik heb zijn account op myminfin.be geraadpleegd maar ik heb de indruk dat niet alle boetes erop staan vermeld. Ook zijn er tal van brieven aangekomen van gerechtsdeurwaarders die ook kosten met zich meebrengen. Hoe kan ik nagaan welke boetes er effectief nog openstaan? Maar hoe kan ik ook nagaan welke bedragen hij nog verschuldigd is aan de deurwaarders voor de kosten van akten?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 21 nov 2020 09:38

Neem eens contact op ttz uw vriend want u gaat die info niet krijgen. U kan er wel bijzijn .
Vraag naar een uittreksel strafblad bij politie en vraag aan wijkinspecteur of deze eens in de politiedatabank kan kijken naar seiningen (openstaande zaken). Opgelet kan wel verassingen inhouden dus uw vriend kan beter voorbereid zijn.
Contacteer ook die gerechtsdeurwaarders en de originele schuldeisers ...zijn dikwijls bereid een afbetaling te aanvaarden.

Reclame

Terug naar “Andere”