Telefonische berisping

Alainhonda57
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Telefonische berisping

#1 , 19 mar 2020 17:19

Kan een agent zomaar iemand telefonisch berispen,aanmanen? Dit na een mondelinge klacht van iemand. Die klacht was een leugen en enkel bedoeld als pesterij.De agent maakte zich zelfs niet kenbaar(naam,functie),was zeer onvriendelijk en dulde geen tegenspraak ter verdediging.Hij noemde mij een ratel omdat ik hem wilde uitleggen dat ik totaal uit de lucht viel en hem vertelde dat het over pestgedrag ging. Zijn laatste woorden waren botweg ''dat ik er moest mee stoppen'' en hij sloeg de telefoon toe. Dus zonder onderzoek te doen en zelfs niet te willen luisteren naar mijn verdeging,ging hij ervan uit dat ik schuldig was en maande mij aan ''ermee te stoppen''.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22272
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 mar 2020 17:24

Hoe weet je dat het een agent was? Een echte.

Franciscus
Berichten: 38607

#3 , 19 mar 2020 20:36

Nummerherkenning op tel ?
Als u direct 1919 had gebeld ...had u het nummer gezien op uw telefoon.
U kan altijd aangifte doen bij de dienst Intern Toezicht van uw lokale politiezone.
Politie zal zich ofwel kenbaar maken met naam functie en graad ofwel een uitnodiging sturen via uw brievenbus.

Reclame

Terug naar “Andere”