stalking

frostie
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

stalking

#1 , 31 jan 2020 19:33

EERST een vals profiel maken op facebook maar zonder foto en een naam dat ik gewoon dacht is dat strafbaar maar zonder driegende woorden zenden naar iemand
en nu mijn verhaal ik heb vroeger een relatie gehad met een man en nu was hij al 3 jaar bij iemand anders kende die vrouw van op facebook gezien maar had geen vriendschap met haar op facebook en nog nooit gezien en gehoord nu ik keek regelmatig naar haar facebook en opeens zag ik dat ze uit elkaar waren heb dan vriendschap verzoek gedaan en ze heeft het aanvaard , we hebben dan wat gepraat en hij maakte weer schulden voor een auto van zeker 35000 euro en omdat met zijn inkomen niet genoeg was moest zijn vriendin helpen betalen iedere maand voor die lening ze woonde dan nog samen ze heeft dan weg gegaan nu achter een paar dagen heb ze mij geblokkeerd waarom weet ik niet , dan heb ik nog een ander profiel gemaakt op mijn naam met een ander mail adres en gevraagd wat ik haar misdaan had dat ze mij blokkeerde en ze heeft niet antwoord en weer mij geblokkeerd , heb dan een vals profiel gemaakt zonder foto en een naam dat ik zo bedacht en naar een van haar vriendinnen dat ik ook maar gezien had op facebook omdat ze niet te weten zou komen wie ik was , een bericht gestuurd dat ze uit elkaar waren en dat ik dat goed vond dat hij toch maar schulden maakte en een ander zou moeten helpen betalen heb ook zo een probleem gehad met hem maar ja tot daar heb geen driegende woorden geschreven ze heeft het te weten gekomen dat ik het was , heb haar dan laten weten dat het mij spijt en dat het nooit meer zou gebeuren , ze moest het niet weten en ze heeft een klacht tegen mij ingediend bij de politie dat ik berichten naar haar gestuurd had met een vals profiel , INTUSSEN ZIJN DE PROFIELEN GEWIST HEB JUIST NOG MIJ EIGEN PROFIEL EN LAAT IK ZE GERUST NU WAT STAAT MIJ TE WACHTEN VAN DIE KLACHT DAT ZE INGEDIEND HEB BIJ DE POLITIE GRAAG ANTWOORD DE GRT

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 31 jan 2020 19:49

WAT STAAT MIJ TE WACHTEN VAN DIE KLACHT DAT ZE INGEDIEND HEB BIJ DE POLITIE
Naar verwachting niks
Misschien mag u eens op babbel komen bij de politie, en wordt het vervolgens stil

frostie
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2020 19:54

echt staat er mij niets te wachten

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 31 jan 2020 20:23

Vermoedelijk niet maar een glazen bol hebben we niet.
Kan zijn dat parket u officieel een vermaning zal geven...
Dus nooit meer doen of...

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 31 jan 2020 20:23

echt staat er mij niets te wachten
De kans is zeer klein
Waarschijnlijk is er niet eens een klacht bij de politie ...


Als politie zich met alle social media relletjes moeten bezig houden, hebben ze zelfs geen tijd meer om te gaan flitsen ... :lol:

Franciscus
Berichten: 38592

#6 , 31 jan 2020 20:38

Franky De Keyzer de nieuwe Procureur des Konings voor provincie Antwerpen is voor dit soort 'kleine' en grote zaken voorstander van 'alternatieve' procedures...

Terug naar “Andere”