pakeer borden

good
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

pakeer borden

#1 , 08 jan 2020 11:48

werknemers hebben parkeerborden voor 6 maanden van 20/20/2019 tot 20/06/2020 voorkant van mijn huis geplaatst mogen ze het doen?
en wat als ik een garage heb?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 08 jan 2020 11:54

als de datums kloppen (20/20/19 bestaat niet) dan mogen ze dat, maar ze moeten wel de toegang tot uw eigendom (garage) vrijlaten

voor verdere info zou u op het stadhuis terecht moeten kunnen, zulke tijdelijke borden moeten aangevraagd en goedgekeurd worden

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 08 jan 2020 11:58

Eens navraag doen bij de werfleider / politie /gemeente. Kan enkel met toelating door gemeente ( maar grote firmas vragen dat soms de dag zelf aan nadat de platen al geplaatst werden.)
Of u in uw garage kan hangt van veel factoren af.
Bij het leggen van glasvezel heeft onze straat zo'n klein jaar afgesloten geweest - grote telefoonoperator in de straat en die heeft een 6 tal bunkers in de straat gemaakt en daarvoor heeft men ook de riolering (gemetste buizen moeten verleggen en alle aansluitingen van woningen.
Vlak voor onze garage is zo'n verdeelbunker en daar is men regelmatig aan het werken ( nieuwe kabels ) .

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 08 jan 2020 16:09

werknemers hebben parkeerborden voor 6 maanden van 20/20/2019 tot 20/06/2020 voorkant van mijn huis geplaatst mogen ze het doen?
en wat als ik een garage heb?
Natuurlijk mag dat
Als u een garage heeft, heeft u geluk en kan u daarin parkeren ...

good
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 12 jan 2020 11:49

bedankt voor alle antwoorden (de datum is van 20/12/2019 tot 20/06/2020 sorry voor de fout)
zoals ik op de website parkeerverbod.info kan zien, heeft het bedrijf dat de parkeerverbod borden heeft neergezet dat ze ongeveer 18 meter meer hebben genomen dan zijn geregistreerde op deze overheidswebsite
dus waar kan ik hierom vragen is dat de blauwe lijn of iets anders?

Issued
Berichten: 1227

#6 , 12 jan 2020 15:20

bedankt voor alle antwoorden (de datum is van 20/12/2019 tot 20/06/2020 sorry voor de fout)
zoals ik op de website parkeerverbod.info kan zien, heeft het bedrijf dat de parkeerverbod borden heeft neergezet dat ze ongeveer 18 meter meer hebben genomen dan zijn geregistreerde op deze overheidswebsite
dus waar kan ik hierom vragen is dat de blauwe lijn of iets anders?
De blauwe lijn is enkel voor Antwerpen, dus als het daar was kan je ernaar bellen. Anders bel je naar je lokale politie.

Terug naar “Andere”