Hallo,
in oktober parkeerde ik mijn wagen, daar ik niet over klein geld beschikte en niet met kaart kan betalen aan parkeerautomaat en ook niet via een app, ging ik opzoek naar iemand in de buurt die 5 euro kon wisselen.Ik ben de bank binnengelopen en heb het geld gewisseld. bij het terugkeren zag ik de parkeerwachter in de verte al foto's maken van mijn wagen, ik riep hem halt toe, maar geen antwoord.
Plots zag hij mij afkomen en versnelde hij rap het proces, hij deed verder toen ik bij hem stond en zei dat het al te laat was, en dat, indien geen enkel geld ik maar paar 100 meter verder ondergronds moet parkeren. Hij stak de boete tussen mijn ruitenwisser en vertrok. Toen heb ik rap nog een ticketje gekocht. Tijd tussen boete en ticket = 4 minuten.
Daarna ben ik nog een broodje gaan halen, dit was mijn oorspronkelijke doel, dit kan ik ook aantonen met een betalingsbewijs. Mijn klacht werd bij het stadsbestuurd als ongeldig gezien. Heb ik hier een poot om op te staan bij een vrederechter of betaal ik beter gewoon?