Winkeldiefstal

TBD
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Winkeldiefstal

#1 , 03 sep 2019 14:02

Zaterdag ben ik gaan winkelen bij de Decathlon. Ik ben dan gaan betalen aan de selfscan. Aan de uitgang werd ik tegengehouden voor kasticket controle, wat eigenlijk niet meer nodig is met de RFID technologie. De security kon blijkbaar geen ticket lezen en zei dat de voetbalschoenen er niet opstond. Prompt stond er opeens een inspecteur van de politie naast mij en werd ik naar een kot achteraan in de winkel begeleidt. Daar werd alles gecontroleerd maar de inspecteur kon blijkbaar ook geen kasticket lezen, hij wou het in de minne regelen en zei mevrouw kom mee dan kan u de schoenen aan de kassa betalen. Ik heb dit geweigerd want had ze al betaald. Hij is ze dan zelf gaan scannen en toen zag hij dat de naam van het artikel en bedrag wel overeenkwamen en mocht ik naar huis zonder pv en zonder boete maar ook zonder excuses. Kan ik hiervoor ergens klacht indienen? Indien zij gewoon hun werk deden, vind ik dat ze nogal snel en nonchalant te werk gingen. Een minder assertief iemand zou misschien de schoenen dubbel betaald hebben, een pv en een boete gekregen hebben. Kan ik iets ondernemen? Bij de Decathlon heb ik alleen maar wat blabla excuses gekregen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BloodNight
Berichten: 621

#2 , 03 sep 2019 14:28

U kan een (aangetekende) brief sturen naar de hoofdzetel van Decathlon maar meer dan de excuses, die u reeds heeft gekregen, zal er niet inzitten.
Politie heeft gedaan wat ze moesten doen, zijnde alles controleren. Deze hebben geen fout gemaakt.

Reclame

Terug naar “Andere”