Handtekening vervalst

Angelleke
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Handtekening vervalst

#1 , 30 jul 2019 19:56

Beste,
Ik ben tewerkgesteld in een winkel ik werk als assistent bedrijfsleider maar, ze hebben onze bedrijfsleider buitengegooid en nu is er geen meer ik heb de vraag meermaals gekregen en meermaals geweigerd toen heeft een collega van mij toch de eindverantwoordelijkheid op zich genomen. Nu is deze persoon in verlof en heb ik ontdekt dat mijn regioverantwoordelijke mij de eindverantwoordelijk heeft toegewezen zonder mijn toestemming ik heb een formulier gevonden dat ze opgemaakt heeft terwijl ik in verlof was en ze heeft dit ingevuld in mijn naam en een valse handtekening eronder gezet. Ik ben absoluut nie te spreken over het feit dat er papieren getekend worden in mijn naam zonder dat ik ook maar van iets weet. Welke stappen kan ik ondernemen of wie kan mij helpen want dit kan echt niet voor zo'n grote winkelketen. Grts A

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 30 jul 2019 21:14

Hebt u dat document? Maak er al zeker een kopie van.

Best eens met personeelsdirecteur of juridische dienst gaan praten nadat u met uw vakbond hebt gepraat.

Reclame

Terug naar “Andere”