psygologisch en medisch onderzoek ...einde raad !!!

ben777
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

psygologisch en medisch onderzoek ...einde raad !!!

#1 , 12 jun 2019 21:45

beste leden ... ik moet volgende maand op psygologisch en medisch onderzoek gaan om mijn rijbewijs terug te krijgen ... ze hebben me nu een heel lange vragen lijst opgestuurd ivm met mijn verleden over drugs en alcohol en veroordelingen van de rechtbank enz enz enz ... over vanalles eigenlijk !
zou ik hier nu alles eerlijk op invullen of kan je hier en daar iets verzwijgen ? ik ben volledig op het goede pad en heb me helemaal herpakt op alle gebieden !! ben super goed bezig ... en voel dat ik op dit pad zeker zal blijven !!! heb echt een bladzijde omgeslagen in mijn leven !!! maar mijn verleden is een ramp geweest !!! speekseltest positief weed paar jaar geleden ... dan zware snelheidovertreding waarvoor ik nu mijn testen moet afleggen ... daarna terug speekseltest gehad postief cocaine ... en daarna tegen gehouden geweest zonder geldig rijbewijs ( wegens deze testen dat ik nu ga afleggen ... had op dat ogenblik niet de financiele mogelijkheden om deze testen af te leggen ... mijn straf van 3 maand was al voorbij maar moest testen nog afleggen ) en heb positief geblazen !!! zou ik dit nu allemaal melden op deze vragenlijst ... ??? ik wil echt eerlijk zijn omdat ik weet dat ik een andere weg ben ingeslaan met mijn leven !! maar heb schrik dat ze mij daardoor mijn rijbewijs niet zullen teruggeven !!! wat zou ik het beste doen ??? mvg ben

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LennieK
Berichten: 1858
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 jun 2019 09:10

natuurlijk, stuk voor stuk vermelden. Anders kijken ze straks in hun database en zien ze dat je de helft niet opgeschreven hebt... Dat zal pas positief overkomen.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 13 jun 2019 10:22

Wel alle uitroeptekens weglaten.
Extra vraagtekens ook.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 13 jun 2019 22:45

beste leden ... ik moet volgende maand op psygologisch en medisch onderzoek gaan om mijn rijbewijs terug te krijgen ...

ik ben volledig op het goede pad en heb me helemaal herpakt op alle gebieden !! ben super goed bezig ... en voel dat ik op dit pad zeker zal blijven !!! heb echt een bladzijde omgeslagen in mijn leven !!! maar mijn verleden is een ramp geweest !!!
Bewijs het ...
Als het idd zo is - anders jaag je enkel jezelf op extra kosten.

Vraag de dokter om je te testen op langere termijn op gebruik van coke, wiet, alcohol - zelfs als die dat niet van plan was.
Gaat je wel iets kosten
Maar een negatieve test (ie géén druggebruik) gaat voor de rechtbank wel iets meer indruk maken dan zweren op uw eerste communiezieltje ...

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/z ... ~a8f98d32/

en heb positief geblazen !!!
Wanneer was dat ongeveer ?
zou ik dit nu allemaal melden op deze vragenlijst ... ???
ik wil echt eerlijk zijn omdat ik weet dat ik een andere weg ben ingeslaan met mijn leven !!
Wat denk je dan zelf eigenlijk ?

maar heb schrik dat ze mij daardoor mijn rijbewijs niet zullen teruggeven !!!
Met dergelijk palmares ga je in de nabije toekomst nog wel een paar maal voor de rechter staan.

Als je je rijbewijs nog(meer)maals een tijdje gaat moeten missen, zal dat echt niet zijn omdat je die vragenlijst naar waarheid ingevuld hebt ...

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 14 jun 2019 21:48

En zeker uw haar met haarwortel laten controleren ....kost u wel wat haar en centen maar is een duidelijk bewijs. Zie wel dat je lang haar hebt.

Terug naar “Andere”