Aangetekend beroepschrift LEZ geweigerd

LeChasseur
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aangetekend beroepschrift LEZ geweigerd

#1 , 28 mei 2019 08:36

Mijn collega is met een bedrijfsauto Antwerpen in gereden met een auto die niet aan de milieu eisen voldoet. Hij was hiervan niet op de hoogte. Tevens was het vanwege een gehandicapten begeleiding dat hij in antwerpen moest zijn.
De boete is gericht aan mij en ik moet kenbaar maken dat ik niet de bestuurder ben geweest. Tevens heeft de bestuurder bezwaar gemaakt. Dit hebben ze gedaan door middel van een aangetekende brief zoals beschreven in de bekeuring.
Zojuist heb ik de aangetekende brief terug ontvangen omdat zei de brief geweigerd zouden hebben.

Ik vind het zeer opmerkelijk dar hij niet wordt aangenomen, en vraag hier graag opheldering over. Maar er is helaas geen telefoon nummer te vinden.

Wat moet ik hier mee? Ik zit niet op verhoging van het bedrag te wachten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 mei 2019 08:47

Hij was hiervan niet op de hoogte. Tevens was het vanwege een gehandicapten begeleiding dat hij in antwerpen moest zijn.
Wat moet ik hier mee? Ik zit niet op verhoging van het bedrag te wachten.
Best is deze boete betalen .

Heb ook een niet aangetekende zending gedaan ??

En niet op de hoogte zijn van de LEZ in Antwerpen ??

Je woont toch in Belgie ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 28 mei 2019 11:55

Mijn collega is met een bedrijfsauto Antwerpen in gereden met een auto die niet aan de milieu eisen voldoet. Hij was hiervan niet op de hoogte. Tevens was het vanwege een gehandicapten begeleiding dat hij in antwerpen moest zijn.
In tegenstelling tot wat u denkt is dat géén grond voor vrijstelling ...

Vrijstellingen zijn er enkel voor (aan de handicap) aangepaste voertuigen, en ik neem aan dat uw bedrijfsauto dat niet is.
https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez ... t-voertuig

Zojuist heb ik de aangetekende brief terug ontvangen omdat zei de brief geweigerd zouden hebben.
Wat moet ik hier mee?
Als uw voertuig niet aan de milieu-eisen voldeed, noch aan de toegelaten uitzonderingen, zal u moeten betalen ...

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 28 mei 2019 15:41

Borden zijn groot en duidelijk genoeg.

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#5 , 28 mei 2019 15:44

de vraag die men eerder moet stellen;

hij tekent beroep aan via aangetekend schrijven, dat word niet afgehaald of word geweigerd

wat zijn de gevolgen hiervan? procedurefout van de stad?

Franciscus
Berichten: 38596

#6 , 28 mei 2019 15:59

Deze procedure gevolgd en binnen de termijn naar juiste adres?
https://www.antwerpen.be/nl/info/5950f9 ... angetekend

Terug naar “Andere”