Nr plaat motor kwijt

painter
Topic Starter
Berichten: 62

Re: Nr plaat motor kwijt

#16 , 26 apr 2019 17:54

Hoi, het probleem is opgelost. Ik krijg in tussentijd een vervangmoto van Tom Serneels moto’s. Toch nog even vermelden dat ik blij ben met deze service. En dat is al een hoop stress minder... :D

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#17 , 26 apr 2019 20:31

Hoi, het probleem is opgelost. Ik krijg in tussentijd een vervangmoto van Tom Serneels moto’s. Toch nog even vermelden dat ik blij ben met deze service. En dat is al een hoop stress minder... :D
Vriendelijk van die TS. Kon zijn adres en telefoon er niet meer bij, als we toch reclame aan het maken zijn?

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#18 , 27 apr 2019 12:30

Bij mij is de volledige plastic houder met plaat eraf gebroken door de rijwind.
Het is nog een nieuwe moto van januari, dus ik denk ook wel fout van de garage dat de plaathouder niet stevig genoeg was.
Nummerplaat moet verplicht aangebracht worden op de plaats die de constructeur daarvoor voorziet
Dat is doorgaans niet op plastiek ...

Steek een metalen plaathouder onder de nummerplaat
Gebruik 4 boutjes in de 4 gaten - niet enkel in 2 bovenste

Het systeem in Nederland lijkt me beter. Daar kan je een plaat overal, bij officieel erkende plaatmakers laten maken en zijn er geen wachtrijen.
In NL blijft NRplaat bij voertuig - in B blijft plaat bij de gebruiker.

Is een ander systeem ... met andere problemen.

Reclame

Terug naar “Andere”