Bankkaart fraude

mijn dossier
Topic Starter
Berichten: 3

Re: Bankkaart fraude

#16 , 23 okt 2014 23:21

Bedankt voor jullie vele reacties. De zoon kon de kaart NIET in zijn bezit hebben, ik heb hem sinds 's morgens niet meer gezien en tevens heb ik met mijn kaart zelf nog aankopen gedaan rond 15u en 16u45.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
J.Danyi
Berichten: 69

#17 , 09 sep 2015 12:20

Zeker dat uw man op zijn werk zat? Zeker dat uw zoon op school zat? Zeker dat u uw kaart bij u had wanneer de feiten zich hebben voorgedaan?
Zeker dat er geen videocamera de feiten heeft kunnen waarnemen? Ik weet wel dat er geld afgehaald kan worden zonder een kaart als je machtiging krijgt van de persoon die de kaart bezit maar dat is dan niet aan de automaat maar bij een medewerker in de bank.
Ook kan het zijn dat er 2 kaarten zijn die uw zoon of man heeft waar u niets van weet.. 2x aanvraag kaart = 2 kaarten

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 10 sep 2015 09:33

Laatste bericht in dit topic is van meer dan 10 maanden terug... Het heeft weinig zin daar nu nog op te antwoorden, denk ik...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”