Onbewoond pand 10 jaar verwaarloosd

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

Re: Onbewoond pand 10 jaar verwaarloosd

#16 , 18 okt 2020 12:43

Laat het opvragen door een advocaat onder het mom van instellen van een dagvaarding van de eigenaar(s):
"6° voor de instelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering in een gerechtelijke, administratieve of buitengerechtelijke procedure;"

De kosten van die advocatenbrief kun je mogelijks delen met enkele andere buren.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#17 , 18 okt 2020 12:57

Een voorbeeld brief naar de burgemeester zou eveneens enorm helpen.

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#18 , 18 okt 2020 13:07

Een voorbeeld brief naar de burgemeester zou eveneens enorm helpen.
Ik had begrepen dat hij al heeft geweigerd omdat zijn handen gebonden zijn.
Een gewone brief zal dan niets veranderen.
Oplossing: Brief door advocaat naar het kadaster laten sturen (niet naar de gemeente).
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Jo23
Berichten: 379
Juridisch actief: Nee

#19 , 18 okt 2020 13:47

Luc Vanbutsele is / was ? de eigenaar van café den Allee in Leuven. Prima café (baas), de beste Stella van Leuven en vroeger waren er regelmatig goede live optredens. Altijd ambiance, vooral wat ouder cliënteel, stamcafé van Big Bill.

https://be.linkedin.com/in/luc-vanbutsele-270b7324

U kan de gegevens van de BVBA terugvinden in het BS. Ik vernam via via dat Luc van plan was om dit café te verkopen en je kan ook terugvinden in het BS dat het KBO nummer werd geschrapt in 2018. Best proberen om Luc zelf te contacteren (woont in de regio rond Leuven, vroeger net over de taalgrens in Saint-Remy-Geest), een beetje sherlock holmes spelen en je zal zijn huidig adres wel terugvinden. Is beter dan via de burgemeester te werk te gaan, gezien dit geen resultaat opleverde.

nb: Luc is afkomstig van Herent, ligt het perceel in die gemeente?

DEN ALLEE
Vennootschapsvorm Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
Ondernemingsnummer 0432.944.454
Adres Oude Markt, 41 , 3000, Leuven
bekijk op kaart
We vonden 4 andere ondernemingsnummers op dit adres
Officiële Domeinnaamregistratie voor Bedrijven

http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 059749.pdf

lukasi
Berichten: 1139

#20 , 18 okt 2020 16:33

Weet niet wat de Luc hiervan gaat denken.
Nog al vrijpostig en inbreuk op de forumregels niet?

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#21 , 18 okt 2020 18:19

Kan de forum beheerder niet alle verwijzingen naar hem verwijderen?

Jo23
Berichten: 379
Juridisch actief: Nee

#22 , 18 okt 2020 18:54

Ik ken Luc al meer dan 40 jaar, hij is bekend in het Leuvense als vriendelijke uitbater van den Allee. Ik heb met opzet enkel gegevens vermeld die iedereen kan terugvinden in het staatsblad of op internet. Uiteraard ken ik ook zijn huidige woonplaats maar het is aan de vraagsteller om die op te zoeken: lijkt me niet zo moeilijk.

lukasi
Berichten: 1139

#23 , 18 okt 2020 22:45

Het gaat er niet over dat hij bekend is in het Leuvense of dat je hem al 40 jaar kent. Het gaat erover dat je gratuit zijn naam hier op het forum zet en dit kan zomaar niet. Privacy is hier toch van toepassing of heb ik iets gemist?
Puntje 5
viewtopic.php?f=85&t=20561

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#24 , 19 okt 2020 09:35

Lijkt me beter indien je me kan helpen discreet info te versturen naar tine.verschueren@telenet.be
Dank bij voorbaat.

Terug naar “Andere”