Nalatenheid met dood tot gevolg

Auroreblondieau
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Nalatenheid met dood tot gevolg

#1 , 14 nov 2017 23:58

Op 29/10 om 14u51 belde mijn dochter om mij te zeggen dat mijn kleindochter gestorven was, ze had haar dochter op de grond terug gevonden naast het eenpersoon bed! Mijn kleindochter was 2mndn 1/2 mijn dochter had haar tweelingjes in een gewoon bed gelegd om te slapen blijkbaar, wat er juist gebeurd is weet ik niet , er is een autopsie uitgevoerd op het lichaampje van mijn kleindochter en mijn kleinzoon hebben ze direct geplaats (door de jeugdrechtbank) als ik aan mijn dochter vraag wat er gebeurd is en wat zijn de resultaat van de autopsie zeg ze dat ze van niks weet , ondertussen is mijn kleinzoon nog altijd geplaats en mijn dochter denk dat ze haar zoon ga terug krijgen!
Ik ben naar een advocaat geweest omdat ik wil weten wat er gebeurd is met mijn kleindochter want ze weten zo gezegd van nik maar het kan gewoon niet! Mijn advocaat zei dat het Nalatenheid met de dood tot gevolgd is en dat het wss een correctioneel rechtzaak word, het kan dus dat mijn dochter en haar vriend een gevangenisstraf krijgen ?!
Haar vriend is nog minderjarig hij is 17 en zij is 19!
Het is een delicaat situatie zeiden ze in het ziekenhuis waar mijn kleinzoon geplaats is , en nu zou er sprake zijn dat ze mijn kleinzoon naar een andere locatie zou brengen omdat hij maar 2weken zou mogen blijven als crisis opvang in het ziekenhuis!
Ben er kapot van ...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 15 nov 2017 00:15

Zonder details kan ik natuurlijk moeilijk oordelen, maar ja, het is mogelijk dat uw dochter en schoonzoon naar de gevangenis moeten als ze een grote fout gemaakt hebben waardoor uw kleindochter gestorven is.

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 nov 2017 09:35

Gecondoleerd met het verlies van uw kleindochter.

Behalve dat u uw verhaal hier kunt doen, is het mij niet duidelijk naar wat soort informatie u op zoek bent op dit forum. Zonder de details over de oorzaak van de dood van uw kleindochter te kennen (het is niet abnormaal dat het parket hierover nog geen informatie geeft) is het voor ons ook onmogelijk om een uitspraak te doen over de (aannemelijke) gevolgen

Reclame

Terug naar “Andere”