Beste Juridisch forum,
Ik heb laatst een reportage gezien over Stinson Hunter. Dit is een man die actief op zoek gaat naar pedo's door zich voor te doen als een minderjarig meisje. Hij spreekt er dan uiteindelijk mee af en confronteert ze dan als ze opdagen.
Ik was hier best door geïnspireerd en wou dat ook wel is doen, deels voor de fun om met mensen hun voeten te spelen, ook niet met de verwachting er echt een te vinden. Ik heb toen een account aangemaakt op Badoo, met foto's van een meisje dat ik random gevonden heb op facebook zonder haar toestemming, zonder haar weet. Ik begon een beetje te chatten met mannen en uiteindelijk kreeg ik snel verschillende oneerbiedige voorstellen etc.
Ik heb nu eigenlijk een volledig dossier met bewijzen dat een man van eind de 40 foto's van zijn penis stuurt naar wat hij denkt een net 14 jarig meisje te zijn. Hij heeft zich ook bevredigt voor de webcam, dit heb ik ook op beeld samen met de hele chatlog. Ik heb ook zijn facebook, skype en emailadres. Hij wil heel graag het meisje ontmoeten dus ik ben nu eigenlijk van plan ermee af te spreken en dan foto's te maken. Zo is er ook bewijs dat hij seks wou met haar.
Nu is het volgende, ik ken niet veel van de wetten, maar ik heb al identiteitsfraude gedaan denk ik. Maar wat gaat de politie doen als ik dit alles aangeef, word ik gestraft? En zal het feit dat hij dit doet met meisjes onderzocht worden en hij gestraft? Ik ben trouwens minderjarig, weet niet of dat uitmaakt.
Ik bedank u al voor het lezen en meedenken.