Eénzijdig afgelegde klachten bij Politie

BrechtS

Re: Eénzijdig afgelegde klachten bij Politie

#31 , 01 jan 2015 22:29

Oké, dat geeft al een beter beeld. Maar dan blijft de vraag nog wat is de aanleiding geweest? Er kwal iets ter sprake van een manoevreerstrook, wat heeft die ermee te maken? Hoe komt het dat de buren zo tegen u spannen?

Mij lijkt de gemakkelijkste oplossing verhuizen naar een andere regio. Dan bent u van die buren af en van die agenten. Het lijken me hier haast Amerikaanse taferelen to worden, en dat voor België waar het blauw schijnbaar niet op straat komt?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Comité Shit
Topic Starter

#32 , 01 jan 2015 22:37

Inderdaad, als het in Amerika regent, druppelt het in Europa. Volg eens mijn vraag over de misleidende publiciteit.
Dura lex, sed lex

Comité Shit
Topic Starter

#33 , 02 jan 2015 11:19

En als ik zie dat Jonathan in Antwerpen in zijn cel wordt doodgeslagen en het Parket dat heeft proberen toe te dekken regent het hier ook.
Dura lex, sed lex

Reclame

BrechtS

#34 , 02 jan 2015 12:18

Comité shit, wat tracht u te bereiken op dit forum? Dit is een forum voor juridisch advies. Het ter discussie stellen van politiezaken waarmee u niets te maken hebt horen hier niet thuis. Ik heb u meermaals gevraagd naar informatie over de situatie waarmee u dit topic startte. Nooit een antwoord op gekregen. U vraagt juridisch advies over uw situatie, maar geeft geen uitleg over uw situatie? Wat moet ik daaruit concluderen?

En lose daarvan: als u echt een juridische kwestie losstaand van het uwe wilt bespreken, kan u misschien terecht bij het praat café. Maar nog beter zou zijn de forums van de kranten of politieke forums. Dit forum draait rond juridisch advies en daarvoor is uw samenwerking nodig om u advies te kunnen geven bij uw juridisch probleem.

roharro
Juridisch actief: Ja

#35 , 02 jan 2015 12:19

HOE MEER ER WORDT GEREAGEERD OP DEZE ONZIN HOE MEER TS ZAL BLIJVEN REAGEREN
DAT IS EEN BEKEND SYMPTOOM BIJ DIT ZIEKTEBEELD
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Comité Shit
Topic Starter

#36 , 02 jan 2015 12:31

BrechtS, ik denk wel dat de beheerder zal beslissen wat er met dit item dient te gebeuren, misschien wordt het wel onder gebracht onder "Discussies" of zo. Persoonlijk denk ik wel dat de werking van Politie en Justitie op dit Forum thuis hoort. Zo kunnen de lezers zich eens een idee geven over de werking van een democratische rechtsstaat.

Roharro, bij de Politie waant men zich ook dokter. Persoonlijk denk ik dat U uw wensen voor werkelijkheid neemt. Of dat een psychisch ziektebeeld is weet ik niet, ik ben geen dokter.
Dura lex, sed lex

Vandebos

#37 , 02 jan 2015 12:38

Deze thread heeft effectief lang genoeg geduurd. Slotje erop.

Terug naar “Andere”