melden van een verdacht voertuig

Koen VR
Topic Starter

melden van een verdacht voertuig

#1 , 14 sep 2014 13:08

Op een braakliggend terrein over mijn woning staat sinds 10 dagen een nieuwe BMW 520d nogal verdacht geparkeerd.
De nummerplaten aan de achterkant zijn er afgehaald, maar aan de voorkant hangt er nog een nummerplaat aan.

Daags nadat ik dit vastgesteld heb, heb ik de politie gebeld. Die zijn langsgekomen en hebben mij gemeld dat ze niets kunnen doen omdat deze wagen op privé terrein staat en het aan de eigenaar van het terrein is om dit te aan te geven.
Enkele dagen geleden, - de wagen staat er nog steeds- heb ik nogmaals de politie gebeld, om dit voorval weer te melden. Ik kreeg wederom het antwoord dat hier geen actie kon ondernomen worden zolang de eigenaar van de wagen of de eigenaar van het terrein geen actie ondernemen.

Het gaat hier bijna zeker over een gestolen voertuig of een voertuig dat gelinkt kan worden aan een ander misdrijf. Ik en mijn medeburen vinden het nogal straf dat er door de politie geen actie genomen wordt!
Wat kan ik als buurman nog ondernemen zodat er actie kan genomen worden?

Groeten,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 14 sep 2014 16:07

Het gaat hier bijna zeker over een gestolen voertuig of een voertuig dat gelinkt kan worden aan een ander misdrijf.
Hoe weet u dit?

Reclame

Terug naar “Andere”