poging oplichting

pekedeschele
Topic Starter

poging oplichting

#1 , 06 mar 2013 18:06

ik was op tmf chat achter een huisvrouw aan het zoeken die ontving ..zo kom ik bij een dame terecht in maasmechelen via via had ik hare nummer prijs afgesproken van 150euro per u maar was er al 3 tal x geweest begon ze plots achter meer geld te vragen in totaal voor zo een 1800euro waar ze mij nog sex in de plaats moets geven ...op een gegeven moment kom ik erachter dat mevrouw een relatie heeft al van enkele jaren ..dadelijk die acond mocht ik gaan terwijl ik maanden niet was mogen gaan ...ze had mij ook een relatie beloofd ...maar dat wou ze niet meer nakomen van af vorige vrijdag tot maandag haar gebeld zitten smsn maar geen reactie meer ondertussen wel al hare vriend op de hoogte gebracht voor stalken dus ik mag niet meer bij haar in de buurt komen ...maar prostitutie met minderjarige in huis en poging tot oplichting is toch beet je erger niet want heb gande dag op de cel gezeten...hoe word daar de rechtbank zo een zaak gezien normaal

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 06 mar 2013 18:19

in een rechtbank gaat het niet over wie nu de ergste misdaad heeft begaan, maar worden alle misdaden in principe apart bekeken.

Stop de stalking onmiddellijk (zodat u weinig verweten kan worden) en dien klacht in voor poging tot oplichting, prostitutie met minderjarige, ...

Reclame

Terug naar “Andere”