Geseind rijverbod.

steven_vg
Topic Starter
Berichten: 53

Geseind rijverbod.

#1 , 12 jan 2019 20:38

Help,

Ik sta geseind voor een rijverbod van één maand. Ik heb in het totaal een rijverbod gehad van 3jaar en 7 maanden. Ik moet nog 10 maanden uitzitten + 1 maand dat nog niet betekent is. Het is de schuld van de wijkagent dat ik geseind sta, ik heb haar al eerder aangemaand om mij de papieren te bezorgen maar hier kwam niets van in huis. In november loopt mijn rijverbod af. En dan zit ik met een wrang gevoel enerzijds zit die ellendige periode erop en anderzijds moet ik met het gedacht rondrijden dat ik geseind sta. Wat kan ik best doen? Wachten op verjaring??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12818

#2 , 12 jan 2019 20:47

Zorg ervoor dat die maand betekend geraakt en dan is het december in plaats van november? Of mis ik iets?

Issued
Berichten: 1227

#3 , 12 jan 2019 22:11

U biedt zich gewoon aan in een politiebureau en legt de situatie uit. Men kan de betekening dan ineens doen. Dat moet niet perse uw wijkagent zijn. Zeker gezien u geseind staat. Vraag eventueel naar de verkeersdienst. Die mannen weten dat zeker.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”