rijverbod opheffen

sleper
Topic Starter
Berichten: 391

rijverbod opheffen

#1 , 03 okt 2018 17:40

In maart 2018 was ik slachtoffer van een beroerte . Gevolg : ik zag alles zowat dubbel ,dus 6 maand rijverbod .
.Ik laat voertuig verzekerd voor de deur staan want ik heb geen garage .
ik moest op controle komen bij dokter op 24 september . ik krijg melding dat dokter ziek is en ik nieuwe afspraak kan maken begin oktober. Daarnet langs geweest en de eerste afspraak die ik kan hebben is 24 november .
Tussendoor kan ik geen proef bij cara afleggen want neuroloog moet dat aanvragen .Dus dokter kan die aanvraag maar eerst doen op 24 november . Zulks duurt zijn tijd wel , schat enkele weken plus enkele weken wachten op uitslag van de proef .Weet iemand hoe ik vroeger bij cara terecht kan of is er een andere mogelijkheid ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 03 okt 2018 19:46

Er is toch meer dan 1 neuroloog in Vlaanderen.

sleper
Topic Starter
Berichten: 391

#3 , 04 okt 2018 08:11

Er is toch meer dan 1 neuroloog in Vlaanderen.
Ja zekers , deze middag bel ik naar een andere en dan eens afwachten hoe lang het daar wachten zal zijn .

Als dat evenzo eind november is kan ik beter bij de neuroloog blijven die ik gewend ben .

Bedankt alvast

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 04 okt 2018 08:55

Ik heb een zware hersenbloeding gehad (in coma, volledige verlamming, maanden gerevalideerd) en ik wilde, net door dit soort berichten over Cara, deze instantie vermijden. Na veel gepalaver (de behandelende artsen wilden eerst geen attest afleveren dat ik in staat was te rijden, daar ze geen rijinstructeurs waren, zijn we tot een compromis gekomen; extra onderzoeken door het volledige team, en ik zou afzien van mijn CE en slechts een B overhouden. Negen maanden na mijn opname had ik mijn rijbewijs terug. Zonder Cara...
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

sleper
Topic Starter
Berichten: 391

#5 , 04 okt 2018 15:42

Ik heb een zware hersenbloeding gehad (in coma, volledige verlamming, maanden gerevalideerd) en ik wilde, net door dit soort berichten over Cara, deze instantie vermijden. Na veel gepalaver (de behandelende artsen wilden eerst geen attest afleveren dat ik in staat was te rijden, daar ze geen rijinstructeurs waren, zijn we tot een compromis gekomen; extra onderzoeken door het volledige team, en ik zou afzien van mijn CE en slechts een B overhouden. Negen maanden na mijn opname had ik mijn rijbewijs terug. Zonder Cara...
ik heb rijbewijs nooit ingeleverd maar blijkbaar is er melding gedaan (verzekeringswezen?) van mijn beroerte .
mijn nicht haar zoon had hetzelfde voor als Jij en die heeft een rijvaardigheidstest gedaan op simulator .
Dank voor antwoord!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”