Door het rood en geen 2j rijbewijs

bjernx
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Door het rood en geen 2j rijbewijs

#1 , 28 jul 2018 21:56

Ik denk dat ik geflitst ben op een kruispunt maar weet het niet zeker. ik reed zeker niet te hard, maar was in gesprek met de andere passagiers. Indien ik door het rood gereden ben is het volledig mijn fout en daar ben ik me van bewust. Ik ben blij dat er niet gebeurd is, maar ik zou graag enkele dingen willen weten.

- Ik heb nu 1.5j mijn rijbewijs en heb 1 boete gekregen wegens snelheid van 2km/h te hard. verzwaart dit de straf?

- Ik in september 2018 naar Amerika op erasmus voor 9 maanden, ik moet 100% zeker voor de rechtbank komen volgens internet maar zou ik hier uitstel voor kunnen krijgen of een vervroeging?

- De auto staat nog ingeschreven op mijn oma maar ik ben wel de hoofd-chauffeur op de verzekering, komt de PV bij mij thuis aan of komt deze bij mijn oma aan?

- Welke straf kan ik ongeveer verwachten?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
The_Spy
Berichten: 39
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 jul 2018 22:41

PV komt aan bij uw oma.

Misschien krijgt uw oma de boete. Misschien moet ze gewoon betalen. (doen dan!!!)

En als u toch moet verschijnen, en u kan niet kan verschijnen stuurt u een advocaat in uw naam.

(en waar in de USA?)

bjernx
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jul 2018 22:43

Dat zou ideaal zijn! dan kan ik haar terugbetalen en heb ik er verder geen last van.. Ik ga naar San Diego dus het is 1070 euro als ik er zou moeten verschijnen voor op en af te gaan...

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”