Invoeren verdovende middelen duitsland geldboete

Groenkempen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Invoeren verdovende middelen duitsland geldboete

#1 , 05 mei 2018 12:17

Hoi,

Ik ben eind vorig jaar tegengehouden bij een grenscontrole Nederland-Duitsland. Hier bij is de wagen gecontroleerd en zijn verdovende middelen aangetroffen. Ik heb terplekken een kleine verklaring moeten afleggen, en gegevens moeten doorgeven. Het ging voor de rechtbank komen en ik ging waarschijnlijk een geldboete ontvangen. Deze is nu aangekomen. Hier in staat dat ik een geldboete van 20 dagtarieven van 30 euro moet betalen. Alsook de proceskosten. Ik ben hier volledig met akkoord, enkel zit er geen overscrijving bij. Word deze nog later opgestuurd? Alvast bedankt.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 mei 2018 12:32

Die zal niet meer na komen !

Maar als je overschrijft via een PC heb je zo een overschrijvingsbulletin niet nodig.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Groenkempen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 mei 2018 12:37

Die zal niet meer na komen !

Maar als je overschrijft via een PC heb je zo een overschrijvingsbulletin niet nodig.
Beste, er staat geen website bij of rekeningnummer waar ik op moet storten. Daarom begrijp ik het niet zo goed.

Mvg

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 mei 2018 12:46

Ja dan zullen ze u moeten uitnodigen tot betaling, dit zal van een andere dienst komen zeker !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”