Procedurefout?

Michiel123
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Procedurefout?

#1 , 29 jan 2018 23:35

Ik heb enkele dagen geleden een brief ontvangen i.v.m. Uitnodiging tot verhoor. Deze brief is volgens mij dezelfde als voor iedereen die deze krijgt en valt onder salduz categorie 3. De enige tekst die voor elke persoon anders is die van de feiten. Meer bepaald: werrechtelijk bezit van verdovende middelen in mijn geval. Er staat echter op mijn brief.

Wederrechtelijk bezit van verdovende middelen dd 14/10/20147

Het is toch niet mogelijk op verhoord te worden van feiten die nog niet gepleegd kunnen zijn sinds dit nog 19000 jaar zou duren. Mijn vraag is nu of ik wel degelijk naar dit verhoor moet of als dit niet uitmaakt.

Deze brief kwam er na dat ik werdt tegengehouden met een joint die ik had laten vallen, verder niets. Is het eigenlijk verplicht te komen naar dit verhoor? Er staat: u zal gehoord worden over de feiten die u ten laste kunnen worden gelegd en die een misdrijf betreffen waarvoor u een vreiheidsstraf kan worden opgelegd, meer bepaald:
Mvg,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jan 2018 06:17

dit is een zeer zichtbare tik fout, en zeker geen procedure fout !

Als men alle PV's waar er een tik fout instaat zou in de vuilbak gooien werd er niemand nog ooit vervolgd .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Michiel123
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 jan 2018 09:54

Ok dank voor het antwoord!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”