afschrijving van ziekenkas eninvaliditeit door verstuurde email van wijkagent

julleke001
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

afschrijving van ziekenkas eninvaliditeit door verstuurde email van wijkagent

#1 , 20 jan 2018 23:43

hallo,
onlangs werd ik op men vingers getikt door mijn wijkagent omdat er een paar voertuigen stonden aan mijn gagage achteraan mijn garagebox , ik woon zelf in een appartement en men garage is gelegen onderaan ,aan een pleintje waar geen auto skomen , hij zij me dat de voertuigen die er stonden onmiddelijk zouden worden weggesleept indien ik deze niet regelementair zou verplaatsen , na wat gevloek en gedoe zij hij me dat ik twee uur de tijd had om dit te doen ,en als hij trugkwam en het niet naar zijn zi was hij alles zou laten slepen , toen stelde hij me de vraag of ik eigenlijk wel werkte , want hij zag me altijd maar wat prullen en prutsen in men garage . ikzij hem ja ik werk , toen een discutie van dat kan niet en ik geloof je niet , en waar werk je dan vroeg hij me . ik zij hem dat hij daar geen zaken mee had en zweeg , toen hij het nog eens vroeg zij ik , ik ben nog ingeschreven op mijn werk maar ik ben reeds 4 jaar 66%+ invalide toen kreeg hij het helemaal . En je bend hele dagen aan je auto s aan het poetsen en sleutelen ,als je dit kan dan kun je gaan werkenook , en weg was hij , nu op de middag kwam hij kijken en alles was oke voor hem , maar toen zij hij met een grote lach op zijn gezicht ,ik heb je werkgever en de ziekenkas ingelicht dat jij hier werken uitvoert en een garage hebt waar je onderhoud doet aan wagens en het stomen en poetsen van auto s , nu mag ik dus men eigen wagen niet meer onderhouden en poetsen als het aan hem licht , ook vrienden van mij komen wel eens langs om wat aan de wagens te prullen maar ik verdien er geen cent aan , eerder nog geld insteken , een ditje van hier een ditje van daar . enkele dagen later een aangetekend zenden in de bus , ik moest op controle komen bij de controlearts , nu ik naar daar en zonder boe of ba , ik heb het gesprek opgenomen , werd er mij gezecht dat mijn uitkeringen werden stopgezet en dat ik me bij de rva moest gaan aanmelden als werkzoekende , dus ik ging als een gehandycapte binnen en kwam buiten 100% genezen op bazis van een mail van een wijkagent . wat zouden jullie hiermee doen ? ik ben naar mijn vakbond geweest en zij hebben beroep aangetekend maar nu zit ik wel zonder inkomen totdat de aavraag helemaal rond is , want deuitspraak kan enkele maanden tot zelfs jaren nodig , nu heb ik ook de gemeente ingelicht over het voorval en zij zeggen dat de agent zijn boekje te buitenis gegaan ,maar ja doorzoiets te zeggen heb ik nog wel geen geld om mijn rekeningen te betalen , ook mijn allementatie kan ik niet meer betalen , de belastingen en grondlasten liggen gereed on te betalen maar met wat ,
nu maandag heb ik een afspraak met de hoofdcommisaris omhet te bekijken ,maar ik geloof nooit dat ze het met een telefontje kunnenongedaanmaken wat hij mij gelapt heeft ,
zou ik ook het comite p inlichten , het is niet het eerste voorval met deze wijkagent
wiehoe of wat kan me hier rad ingeven of me vertellen watik kan doen ?
alvast bedankt
en ja sorrie voor al mijn fouten en zinnen ik ben nie echt nen hele slimme daardoor dat ik ook raad vraag
mvg de man in zak en as

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 jan 2018 09:19

U heeft deze vraag reeds gesteld
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 22 jan 2018 19:41

viewtopic.php?f=49&t=84684.
PS de gemeente heeft niets te vertellen aan de politie.
Politie is een federale dienst - geïntegreerd op twee niveau - Federale politie en lokale politie verdeeld in politiezones.
Het is nog altijd de wetgever en het parket die beslist over strafbare inbreuken.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”