Paard en fiets

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Paard en fiets

#16 , 06 nov 2017 16:45

Niet alle honden zijn grote,wilde monsters die op elke andere hond afvliegen.
Waar zeg ik dit? Ik zeg enkel dat een dier (en een hond is en blijft een dier) altijd een zekere mate van onvoorspelbaarheid heeft. Je hebt in andere draadjes al getoond dat jij een fantieke hondenliefhebber / hondenliefhebster bent, maar laat dit uw gezond verstand AUB niet vertroebelen!
Moest ik ooit in mijn leven een over-actieve agent tegenkomen
U bedoelt een agent die zijn job perfect uitoefend.
die me bekeurt, zal ik met veel plezier de boete betalen, maar de volgende dag opnieuw gaan fietsen met mijn honden.
Tja, en dan zal die agent u mogelijk opnieuw bekeuren. Het is niet mijn geld, dus doe gerust wat je niet laten kunt.
Ps: een springer is geen echte veer en rekt niet echt uit.
Ps. I could not care less... :roll:
Tira, zoals ik in een ander draadje ook al gezegd heb: ik heb niets tegen honden (ik heb als kind altijd een hond gehad), maar een hond is geen mens en blijft een dier! Het is niet omdat iemand hondeneigenaars op hun plichten wijst, dat die meteen een hondenhater is. Dit draadje illustreert perfect wat ik bedoel: https://www.juridischforum.be/viewtopic ... 39&t=83008 :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”