Inschrijvingsbewijs kwijt

spurnd
Topic Starter
Berichten: 95

Re: Inschrijvingsbewijs kwijt

#16 , 20 sep 2017 20:45


... Als uw auto uitbrand, ben je het ook kwijt. En als uw auto in een garage staat en uw huis brand mee af. Ben je beide delen kwijt. Denk dat er situaties genoeg zijn hoe je zoiets kan kwijtspelen.
Proficiat voor zulke 2 verhelderende voorbeelden te geven !

Als je wagen uitbrand en je garage met je wagen erin dan ben je het ook kwijt !

Maar dan zal je u inschrijvingsbewijs wel niet meer nodig hebben mijn gedacht, wagens weg dus wat denk je ? :roll:
Ja, dat was inderdaad niet het beste voorbeeld dat ik kon geven. Ma kom, lees dan gewoon mijn eerdere reply waarin mijn situatie staat uitgelegd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
spurnd
Topic Starter
Berichten: 95

#17 , 20 sep 2017 20:47

Bedankt voor de antwoorden allemaal. Ik ben bij politie geweest en verzekering. Nu hopen dat nieuwe kentekenbewijs snel toekomt zodat de nieuwe eigenaar ook verder kan.

vv-ke
Berichten: 174

#18 , 21 sep 2017 15:43

Het is nog altijd uw auto - trouwens met een attest van verlies mag u niet rijden.
op mijn werk was er ook een inschrijvingsbewijs kwijt. Op de verklaring van verlies heeft de politie genoteerd dat er een maand mag rondgereden worden. Je moet wel de verklaring wel in de wagen hebben liggen.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”