Speekseltest omzeilen

Opfeloop
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Speekseltest omzeilen

#1 , 26 jul 2017 03:33

Hallo, ik weet niet of jullie me hier verder kunnen helpen maar ik denk geef het een kans.

Als een persoon XTC inneemt in pilvorm is deze zichtbaar in het speeksel.
Nu, als ik het poeder in een capsule doe ( welke pas opent in de maag) en het via daar mijn bloed ingaat, is dit nog zichtbaar op de speekseltest?
Ik zou nooit onder invloed rijden, maar mijn ouders durven die test ook wel eens doen. :

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 26 jul 2017 07:05

Zou niet werken. Coke snuift men en is ook zichtbaar in het speeksel.
Gewoon van die rommel afblijven dus.

AdvoBleyaert
Berichten: 85
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brugge
Contacteer: Website

#3 , 26 jul 2017 07:14

Eerst wordt men gecontroleerd aan de hand van een gestandaardiseerde checklist. Indien er symptomen aanwezig zijn, wordt men onderworpen aan een speekseltest en/of bloedproef. Een speekseltest zal allicht niet negatief resulteren bij opname van drugs, gezien de grenswaarden voor een correcte test miniem zijn.
_________________
Advocaat Bart Bleyaert
http://www.bartbleyaert.be

__________________
Voorwaarden kosteloze tweedelijnsbijstand (pro deo)

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#4 , 26 jul 2017 08:28

In plaats van pilletjes te slikken zou ik u adviseren een elementaire cursus biologie te raadplegen. Via uw bloed raken de stoffen ook in uw speeksel.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#5 , 26 jul 2017 08:35

Dat gezegd zijnde: uw ouders hebben niet zomaar het recht u die test op te leggen. Hoe oud bent u?
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 26 jul 2017 08:50

Het is hier toch geen forum over "hoe kan ik de politie op een dwaalspoor zetten" :evil:

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”