verboden verkeer

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

verboden verkeer

#1 , 19 apr 2017 17:52

In mijn buurt zijn er grote werken gestart . Er staan tijdelijke verkeerstekens . Daaronder staat plaatselijk verkeer . Door werken kan iedereen maar 100 meter verder . Geen doorkomen aan . MAAR ..om daaraan te ontsnappen rijden 1000 mensen per dag een vast bord verboden richting in . Dit is een bestendig verkeersbord . (smalle baan,sluipverkeer) Niemand doet daar toezicht op . Is dit dan zomaar toegestaan ?? Deze smalle baan word als autostrade gebruik met waanzin snelheden .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 19 apr 2017 17:58

Oratorische vraag!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 19 apr 2017 21:09

Mag natuurlijk niet ... politie in kennis stellen.

Reclame

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#4 , 20 apr 2017 09:32

De politie kijkt ernaar en lacht .

Blaatpraat
Berichten: 3793

#5 , 20 apr 2017 22:11

Als u dat effectief kunt bewijzen (want het zou me verbazen als ze hiermee zouden lachen, immers een makkelijke inkomstenbron): comité p inschakelen.


willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#7 , 21 apr 2017 11:52

Hier in mijn straat komt men aanrijden en heb je 2 mogelijkheden . Enkel 2 straten waar het bord C3 staat . Met daaronder ..enkel plaatselijk verkeer . Een filmploeg zou hier moeten komen . Aangezien men bij de ene straat echt doodloop op een hek kiezen ze maar door te rijden bij andere bord met C3.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#8 , 25 apr 2017 11:51

De politie heeft ingegrepen door op een voorgaand kruispunt nog een C3 te plaatsen . Daar kan het verkeer nog weg . De borden worden nog massaal voorbij gereden . Misschien ligt daar nog een bron van inkomsten .

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”