flitsboete moto - nooit gereden of daar geweest

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: flitsboete moto - nooit gereden of daar geweest

#2 , 11 apr 2017 16:16

Uw broer!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 apr 2017 16:21

Is u nummerplaat soms gestolen geweest, zo ja, heb je er melding van gemaakt ?

Anders zal je moeten nagaan wie met je moto heeft gereden, heb je geen brief gekregen voor inlichtingen wie met de moto reed ???

Ja als je niet betaald dan word dit politie rechtbank, u bent verantwoordelijk om te weten wie met je moto rijd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

eylis
Berichten: 8840

#4 , 11 apr 2017 17:21

of fraudeur die je plaat gekopieerd heeft: courant misdrijf bij wegbandieten (in Frankrijk) . Voor moto's had ik er nog niet van gehoord. Maar lijkt me in principe ook kunnen. Sowieso de foto vragen: daar heb je recht op. Als het type en merk van de moto afwijkt van de jouwe (als je dat kan zien minstens) dan zou ik klacht neerleggen tegen onbekenden bij de politie. Wij hebben hetzelfde voorgehad. De andere wagen verschilde van de onze: we hebbben ook een foto van onze wagen bij de klacht gevoegd en later kregen we bericht dat het inderdaad onze wagen niet was, dus afffaire afgehandeld.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38599

#6 , 11 apr 2017 22:34

Hebt u het antwoordformulier dan niet ontvangen en ingevuld teruggestuurd?

Franciscus
Berichten: 38599

#9 , 12 apr 2017 18:31

De naam van de bestuurder bv??
vriend van burger???

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”