rode kaart keuring, hersteld maar afspraak herkeuring kan pasbinnen 14 dagen

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: rode kaart keuring, hersteld maar afspraak herkeuring kan pasbinnen 14 dagen

#16 , 10 mar 2017 06:47

Welk Keuringsstation werkt enkel op afspraak?
Heb dit even opgezocht en dit is in autokeuring zwijnaarde(gent ) het geval, daar zijn op een paar honderd meters twee keurings-centers, keuringscentrum-sint-denijs-westrem en dus zwijnaarde die enkel op afspraak is, daar is ook het centrum voor je examen lesgever.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#17 , 10 mar 2017 09:38

Daar is vandaag, maandag, donderdag en de week erna nog plaats. Dat de herkeuring voor de betrokken persoon pas na 2 weken kan, ligt dus aan hem en zal niemand anders rekening mee houden.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 10 mar 2017 09:51

Daar is vandaag, maandag, donderdag en de week erna nog plaats. Dat de herkeuring voor de betrokken persoon pas na 2 weken kan, ligt dus aan hem en zal niemand anders rekening mee houden.
Zwijnaarde is een voorbeeld van een station dat op afspraak werkt. Dit is daarom niet het station waar de topic starter naar terug moet voor herkeuring. Als de topic starter bereid is een volledig nieuwe keuring te ondergaan, kan hij daar natuurlijk wel terecht...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

save
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

#19 , 08 jun 2017 20:13

wij gaan steeds op afspraak st-denijs-westrem , dacht ik, kan je zelfs online afspraak maken

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”