Snelheidovertreding flitsmarathon

jester
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Snelheidovertreding flitsmarathon

#1 , 07 mar 2017 11:52

Hallo,

Ongeveer een een jaar gelden tijdens flitsmarathon, ben ik tegengehouden voor overdreven snelheid.
Mijn vraag was, mits dat ik hier nooit een pv voor gekregen heb of enig nieuws omtrent.
Kan dit? OF kan ik mij hier nog aan verwachten om voor te komen?

Grts
jester

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 07 mar 2017 12:44

Verjaring kan gestuit zijn. Er is geen manier om dit na te gaan, enkel een dagvaarding afwachten. Pas 2 jaar na datum kan u gerust zijn.
"sowieso" schrijf je zo.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 mar 2017 15:33

Als je er na een jaar nog niets van gehoord hebt, zou ik denken dat daar administratief iets fout gegaan is, waardoor je door de mazen van het net geglipt bent. Maar zoals Didymus zegt: je kan enkel 100% gerust zijn als het verjaard is (rekening houdend met eventuele stuiting van die verjaringstermijn).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

jester
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 mar 2017 16:45

Dank u voor jullie reactie, vond het gewoon zo raar dat ik er totaal niets van weet verder en geen pv of andere heb van aangekregen.
En er vanuit ging dat je standaard altijd een pv krijgt.
Dan zal het nog ff afwachten worden

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”