Hallo,
Enkele weken geleden heb ik thuis bezoek gehad van een deurwaarder m.b.t een gas boete (€55) uitgeschreven te 2170 Merksem voor foutief parkeren in januari 2016. Ondertussen was dit bedrag al opgelopen tot een kleine €250 met deurwaarder kosten.
Wij zijn officieel verhuisd op 30/11/2015. Verder werd er eind 2016 ook nog eens blijkbaar een aangetekend schrijven verstuurd naar ons oud adres. Ook deze uiteraard niet ontvangen. Allereerste kennisgeving die wij daadwerkelijk ontvangen hebben was dus begin februari 2017. Dit ook zo doorgegeven aan deurwaarden die ging horen bij hun client (Stad Antwerpen)
Vandaag krijg ik onderstaande mail:
"Ik verwijs naar uw email in bijlage.
Mijn cliënte, stad Antwerpen, meldt mij akkoord te gaan met het annuleren van de bijkomende administratieve kost tbv 15,00 euro.
Dit omdat u de aangetekende zending niet heeft ontvangen.
In bijlage zend ik u alsnog een overzicht van uw dossier.
Ik verzoek u vriendelijk het saldo tbv 69,45 euro te betalen uiterlijk 08/03/2017 op rekeningnummer xxxx
Indien u niet tijdig het openstaande saldo betaald, zal de uitvoeringsprocedure alsnog worden opgestart!
Hopende op een correcte regeling,"
Geen idee waarvan de 69,45€ komt. Tot op de dag van vandaag kan ik mij ook niet herinneren hoe wij deze boete gemaakt zouden kunnen hebben. Wij zijn van in de regio maar niet Merksem zelf en kan me absoluut niet herinneren daar geweest te zijn rond die periode (maar uiteraard is dit ondertussen ook al meer dan een jaar geleden dus ik kan fout zijn). Zit een beetje met een wrang gevoel want heb het gevoel dat ze mij kosten zijn aan het opleggen waar ik zelf niet aan kan doen.
Mvg,
Philippe