Fouten in PV,,,,

Goofy 111
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Fouten in PV,,,,

#1 , 14 feb 2017 09:06

Op het Pv mij toe gestuurd is er een verkeerd adres van de flitsvaststelling genoteerd, zo ook is de nominale berekende km niet gemeld, gewoon de vastgestelde snelheid.,,,,,
De politierechter heeft de zitting verdaagd tot latere datum na mijn aanbrengen van de fouten, vraagt een uitleg van de Politiezone waar de vaststelling is gebeurd,,, met oog op zeker een veroordeling te kunnen doordrukken,,, Kan ik daar tegen ingaan, en heb ik de kans tot vernietiging pv door de verschillende fouten in PV.....Mvg, goofy111

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 14 feb 2017 09:42

Daar zal de rechter autonoom over beslissen, dat hij extra inlichtingen vraagt is niet noodzakelijk slecht nieuws voor u.
Als het vonnis in uw nadeel is kan u daarna nog altijd beroep aantekenen bij de rechtbank van eerste aanleg.
"sowieso" schrijf je zo.

LeenW
Berichten: 12811

#3 , 14 feb 2017 09:53

Het pv kan fout zijn, maar de rechter kan u nog steeds veroordelen op basis van de foto en de uitleg.

Reclame

lonestrangerone
Berichten: 35
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 mar 2017 00:25

Ik heb nog nooit een PV gelezen waar GEEN fouten in staan.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”