Drie jaar na verhoor

MM123
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Drie jaar na verhoor

#1 , 13 jan 2017 07:42

Hallo allemaal

Drie jaar gelden ben ik verhoord door de politie voor een zaak van een uit de hand gelopen grapje. Maar na drie jaar heb ik nog altijd niks ervan gehoord. Volgens de politieagente die me verhoorde kreeg ik na hooguit een jaar een brief of de zaak geseponeerd werd of niet. Ik veronderstel na zoveel tijd dat de zaak gewoon geseponeerd is/wordt?

Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom zoiets zo lang duurt?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 13 jan 2017 10:25

Zou je dat niet best aan de politie zelf vragen. Wij kunnen hier niet in hun glazen bol kijken, en al helemaal niet in uw dossier..
Ze hadden misschien geen postzegs meer met al die besparingen :lol: of het briefpapier was op, of de betrokken agente had een droge mond en geen speeksel meer om de omslag toe te plakken.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 13 jan 2017 20:21

Daar beslist parket over ...al naargelang de feiten kan dat met schorsing en stuiting van procedures meerdere jaren duren.
Als u het PV nr hebt kan u eens bij de griffie van het parket gaan horen wat er met dat dossier gebeurd is.
Politie kan, zal en mag u daar niet bij helpen.
Zeker uw identiteitskaart meenemen.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”