Onweerstaanbare drang..

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Onweerstaanbare drang..

#16 , 14 dec 2016 15:52

[] dat is een andere zaak dan deze.
Vergeet niet dat die rechters niet iedere zak afzonderlijk bekijken, maar heel uw dossier. En dan komen uw andere strapatsen ook tevoorschijn. Veel plezier in die rechtbank. Laat weten welke rechtbank; wanneer en welk uur. Dan kom ik kijken. Lol gegarandeerd. :lol:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#17 , 14 dec 2016 16:02

[] dat is een andere zaak dan deze.
Vergeet niet dat die rechters niet iedere zak afzonderlijk bekijken, maar heel uw dossier. En dan komen uw andere strapatsen ook tevoorschijn. Veel plezier in die rechtbank. Laat weten welke rechtbank; wanneer en welk uur. Dan kom ik kijken. Lol gegarandeerd. :lol:

Ik heb een hele bekwame advocaat genomen. Moest dit puur opportunistisch zijn had hij dit nooit gedaan. Hij heeft zelf contact opgenomen met behandelende psychiater, bovendien zie ik de lol niet daarvan in, ik heb veel leed gehad door die periode, maar gezonde mensen zonder ooit een geestelijk probleem te hebben gehad begrijpen dat niet. Ik had op een juridisch forum waar normaal de bollebozen vd maatschappij zitten wat meer empathisch vermogen verwacht en een beter inschattingsvermogen in dit delict. gelukkig heb ik een sterk verweer kunnen opbouwen dat met waarheden gestaafd is. En hopelijk is de straf mild. Bovendien dien ik u te berichtten dat wat mijn eerdere veroordelingen betreft we voluit voor de heropening gaan van de zaken. Mijn advocaat ziet daar kansen in, nogmaals niet op basis van opportuniteit maar op basis van waarheden en vaststellingen in die periodes.

Weo
Berichten: 414
Juridisch actief: Ja

#18 , 14 dec 2016 16:13

"Heropening van de zaken" mbt reeds uitgesproken veroordelingen... Uw advocaat moet dringend naar dit forum komen. 't Lijkt me ook een "bolleboos van de maatschappij" te zijn.

Dat Theo Francken daar eigenlijk nog niet aan gedacht heeft...

Reclame

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#19 , 14 dec 2016 16:17

"Heropening van de zaken" mbt reeds uitgesproken veroordelingen... Uw advocaat moet dringend naar dit forum komen. 't Lijkt me ook een "bolleboos van de maatschappij" te zijn.

Dat Theo Francken daar eigenlijk nog niet aan gedacht heeft...


Een "herziening" kan mits nieuwe stukken die niet zijn aangebracht en op dat moment ook niet ter beschikking waren. ( tijdens zittingen).

Mijn veroordelingen waren er toen ik het noorden zo goed als volledig kwijt was. Ik kon het redeneervermogen niet voor de dag brengen naar een psychiater te gaan en daar verslagen te vragen en mijn verweer hierdoor mee te ondersteunen.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 14 dec 2016 16:20

Ik heb een hele bekwame advocaat genomen. Moest dit puur opportunistisch zijn had hij dit nooit gedaan. Hij heeft zelf contact opgenomen met behandelende psychiater,
Tuurlijk. Je denkt toch niet dat de tijd dat hij steekt in het contacteren van die psychiater, gratis is? Dit wordt u allemaal gefactureerd, wees maar zeker. Hopelijk heeft hij niet té lang met die psychiater gepraat, want hij weet zelf ook wel dat het verslag van de psychiater weinig waarde heeft voor de rechtbank.
ik heb veel leed gehad door die periode, maar gezonde mensen zonder ooit een geestelijk probleem te hebben gehad begrijpen dat niet.
U mag van geluk spreken dat u niemand doodgereden hebt in die periode. U had anderen héél erg veel leed kunnen bezorgen. Leed dat honder keer groter is dan uw leed. Maar mensen die geen kind verloren hebben in het verkeer begrijpen dat niet. :evil:
Ik had op een juridisch forum waar normaal de bollebozen vd maatschappij zitten wat meer empathisch vermogen verwacht en een beter inschattingsvermogen in dit delict.
Oh, ons inschattingsvermogen is meer dan behoorlijk, wees gerust. Empathie moet u echter niet verwachten als u zelf niet het begin van ook maar een beetje schuldinzicht aan de dag legt!
gelukkig heb ik een sterk verweer kunnen opbouwen dat met waarheden gestaafd is.
Echt? In alles wat je hier reeds gezegd hebt, zie ik alles behalve een "sterk verweer". Maar bon, waarschijnlijk zal u voor de rechtbank andere en beter argumenten hebben, dus?
En hopelijk is de straf mild.
Op basis van uw berichten hier, hoop ik het tegendeel.
Bovendien dien ik u te berichtten dat wat mijn eerdere veroordelingen betreft we voluit voor de heropening gaan van de zaken. Mijn advocaat ziet daar kansen in, nogmaals niet op basis van opportuniteit maar op basis van waarheden en vaststellingen in die periodes.
LOL, yeah, right. U hebt inderdaad een advocaat te pakken waarvan het kantoor héél erg goed zal draaien. Als hij al zijn klanten kan overtuigen om hopeloze zaken te heropenen, is hij business-wise gezien héél erg goed bezig. Maar bon, het is uw geld. Als het naar een advocaat gaat, kan je het al niet spenderen aan een zware BMW, om maar iets te zeggen... Voor de maatschappij is dat dus een goede zaak.
Mijn veroordelingen waren er toen ik het noorden zo goed als volledig kwijt was.
Wil je nu zeggen dat die periode over is? Ik merk er weinig van...

Waar blijft dat slotje, trouwens? :lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#21 , 14 dec 2016 16:30

We zullen zien deze week, ik zie het alvast met een bang hart optimistisch in. Puur uit mijn standpunt objectief kijkend naar geheel de situatie verdien ik niet gestraft te worden maar behandeld. En dat is al gebeurd. Maar of de rechter daar zo over zal beslissen weet ik niet. Het is wat uw en uw mening ook is de enige rechtvaardige uitspraak die er kan genomen worden, zeker gezien artikel 71 dat overduidelijk vermeld. Ik verschuil me er niet achter, het is gewoon zo. Mijn advocaat zei dat het een aparte zaak is. Ik kan dat alleen bevestigen.

LeenW
Berichten: 12828

#22 , 14 dec 2016 16:31

Als u denkt niet gestraft te moeten worden, kunnen we het hier bij laten.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”