hoe krijg ik mijn ingetrokken rijbewijs terug?

fordjonathan
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Re: hoe krijg ik mijn ingetrokken rijbewijs terug?

#16 , 29 okt 2016 16:26

De boetes worden betaald het ga wel over 22000euro dus niet in 1 keer betaald.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke
Berichten: 2434

#17 , 29 okt 2016 16:50

Dacht voor feiten onder de 5 jaar dat het wel ging ...dus wat TS heeft zijn consecutieve rijverboden dus wel mogelijk.
Langs de andere kant wordt eerherstel geweigerd omdat er nog een rijverbod is - persoon heeft nog nooit zijn 4 proeven terug afgelegd en dus werd eerherstel niet toegestaan.

Mogelijk was er in het aangehaald artikel toch een reden om dat idd om te zetten... maar ik vind nog steeds geen wettekst.
Mogelijk is die persoon ondertussen wel geslaagd in zijn medische testen en is dat de reden....
Enkel door geslaagd te zijn in zijn medische testen zal lang niet volstaan.

Het zal een combinatie zijn met aantonen dat je al een ruime tijd clean bent in combinatie met medische testen en vooral met werk vooruitzichten.
Dat laatste zal wel de zwaarste doorslag geven bij het omzetten van levenslang rijverbod of het drastische inkorten er van.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 02 nov 2016 09:14

De boetes worden betaald het ga wel over 22000euro dus niet in 1 keer betaald.
Als ge er in slaagt om met een brommerke tot 22.000 euro aan boetes te verzamelen, vraag u dan af of ge wel nog een rijbewijs wil. :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”