Auditieve hallucinatie in het verkeer

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Auditieve hallucinatie in het verkeer

#1 , 10 okt 2016 13:47

Mijn advocaat belde en vond dat we moesten doorgaan. Luister, het gaat hier om auditieve hallucinaties die dmv depot neuroleptica de kans op recidieve drastisch beperkt. Hij zei me dat we wel zullen zien wat ze er van gaan maken. Ik heb geen topics meer .. ik ben verplicht een nieuwe te maken.. jpv blokkeert al mijn topics hoewel er voldoende mensen zouden willen reageren. Ik hoop dat u deze laat staan.

Auditieve hallucinaties zijn normaal voor assisen zaken maar ik heb ze ook gehad. Nu is dat voorbij.. wat nu ? Gaan ze mij geloven met bewijzen.. ik kan dat staalhard bewijzen..

Kunnen ze me medisch ongeschikg verklaren met dat attest?

Laat deze topic aub open. Ik maak er geen nieuwe meer aan en stel al mijn vragen hier.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 10 okt 2016 13:54

En hoe gaat u dat juist "staalhard bewijzen"?

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 okt 2016 14:06

Met verslagen die voordien er al waren en opname verslagen nadien... 30 mei was mijn laatste overtreding en 3/6 werd ik opgenomen tot 20/6.

Reclame

LeenW
Berichten: 12839

#4 , 10 okt 2016 14:15

Een verslag is een (al dan niet professionele) mening, zeker geen staalhard bewijs. De rechter kan daarmee doen wat hij wil. En dan nog, ik kan mij moeilijk voorstellen dat er letterlijk staat dat uw hallucinaties de enige oorzaak zijn van uw crimineel gedrag.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 okt 2016 14:16

Thomas_son, er is een reden dat JPV uw topics blokkeert, namelijk omdat het telkens om hetzelfde onderwerp gaat en u weigert te luisteren naar wat er gezegd wordt. U wil enkel uw mening en het verloop van de zaken ventileren. Daar dient dit forum niet voor. Ik vrees dat u een ban wacht als u zo doorgaat. En ik zou dit meer dan terecht vinden.

Als je mijn mening wil weten: als je met dergelijke psychologische problemen gekampt hebt, en op dat moment meende deftig te kunnen rijden, is uw inschattingsvermogen zodanig verstoort, dat u wat mij betreft een levenslang rijverbod zou mogen krijgen. Punt. Niemand kan hier immers garanderen dat hetzelfde in de toekomst terug gebeurt, en dan bent u weldegelijk een zéér groot gevaar op de baan... U kan altijd het openbaar vervoer gebruiken of met de fiets / te voet gaan.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#6 , 10 okt 2016 14:19

Ik denk dat je die vragen beter stelt op het zottenforum ipv hier het typetje " mentaal gehandicapte trol" neer te komen zetten.

Laat je aub opnemen in een psychiatrisch gesticht waar ze geen internet hebben.
Daar zullen ze je wel afhelpen van de auditieve hallucinaties en leren de visuele realiteit in ogenschouw te nemen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#7 , 10 okt 2016 14:39

Ondergetekende bevestigt dat ik patient sinds september 2011 periodisch terug zag doorgaans in het kader van hospitalitatie ten gevolge van een ernstig floride psychotisch beeld patient vertoont tijdens deze psychotische fases een doorgaans onrustig angstig geagiteerd beeld, waarbij vooral auditieve hallucinaties zijn stemming en gedragstijl ernstig beinvloeden, met duidelijk negatieve impact op zijn oordeelsvermogen en realiteitszin.

Onder invloed van een structurerend kader en psychofarmaca zagen we doorgaans vrij snel remissie, die evenwel niet standhield door gebrek aan gesystematiseerde nazorg.. van 3/6 tot 20/6 werd patient terug opgenomen in .... naar aanleiding van een ernstig psychotisch recidief, teruggaand begin 2016, met zeer belangrijke weerslag op zijn dagdagelijks functioneren, ook nu overheersten er auditieve hallucinaties die zijn oordeelsvermogen en realiteitszin ernstig beperkten. Patient functioneert actueel met een genormaliseerd toestandsbeeld. Hier draagt momenteel en onderhoudsbehandeling neuroleptica en de ondertussen meer gemotiveerde attitude van patient om een langer termijn opvolging en onderhoudstraject op te nemen. We bevestigen dat mits het handhaven van een goed gestructureerd opvolgtraject met een onderhoudsbehandeling van neuroleptica enerzijds en zonnodig een vorm van thuiszorg de kans op recidieve drastisch beperkt kan worden.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#8 , 10 okt 2016 14:40

Dat is het attest voor de rechter...

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#9 , 10 okt 2016 14:43

Wat moeten we daar mee?????
Hou toch op....
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

katwezel
Berichten: 375

#10 , 10 okt 2016 15:07

Eigenlijk staat er in het verslag letterlijk in dat je moet opgesloten worden om terugval te voorkomen want anders is er een risico dat je de voorgeschreven behandeling niet volgt

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#11 , 10 okt 2016 15:16

Hopeloos geval.
Dat wisten we al. Daar heb je geen psychiatrisch verslag voor nodig.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#12 , 10 okt 2016 15:30

Als er niemand meer reageert zal het vanzelf stoppen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mjers
Berichten: 1788

#13 , 10 okt 2016 15:43

Wat is uw vraag nu eigenlijk? Ik begrijp er niets van...

Toevallig geen sterfhuis_son?

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#14 , 10 okt 2016 16:01

Welk beroep heeft die man die dat attest geschreven heeft? De plaatselijke tovenaar misschien?
Heb jij wel alle dagen uw fetisjen aanbeden zoals voorgeschreven? En het bloed van een zwanger kalf, gemengd met kattenpis, en schildpaddenkeutels gedronken? Indien niet, ben je hopeloos verloren en is een verbanning van dit forum uw enige redding.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#15 , 10 okt 2016 16:23

Als er niemand meer reageert zal het vanzelf stoppen.
Ik ken nog andere manieren om dit te laten stoppen. Maar dat zijn mogelijkheden die enkel de moderators hier hebben... :wink:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”