Na hoger beroep

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

Na hoger beroep

#1 , 08 okt 2016 12:54

ik heb 2 uitspraken die volledig op leugens zijn uitgesproken in hoger beroep

ik win alle zaken maar verlies alles in hb

dit door de schuld van mijn advocaat omdat deze de zaken afhandelde zonder mijn medeweten en bewijsmateriaal weigerde te gebruiken, ik kreeg zelfs niets vd tegenpartijen te zien

nu heb ik een pro deo moeten nemen maar ik wil in cassatie gaan

probleem is dat cassatie niet gratis is of zijn er toch mogelijkheden om dat gratis te kunnen laten doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 08 okt 2016 12:59

nu had ik zelf voor die testen werkstraf gevraagd ...
Dat ik dat niet vroeger wist, dan had ik al die examens niet moeten afleggen :lol:

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 okt 2016 14:46

Ook voor cassatie bestaat pro deo. Ook voor een advocaat bij het Hof van Cassatie.

http://justitie.belgium.be/nl/rechterli ... sbijstand/

Reclame

LeenW
Berichten: 12825

#4 , 08 okt 2016 15:32

Maar Cassatie haalt hier niets uit, fouten van de eigen advocaat houden ze zich niet mee bezig.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#5 , 06 mar 2017 15:52

ja leen dat weet ik, maar het ging over de uitspraak vd rechter in hoger beroep

zij geeft eigendom ( roerend goed) vd samenleving aan derden die niet in het contract opgenomen zijn

als men geen geld heeft ve advocaat dan zeker al niet voor in cassatie te gaan

antwoord toen ik vroeg voor cassatie toen kreeg ik dit vd advocaat als antwoord

" Wij kunnen inderdaad in cassatie gaan.


Wij hebben drie maande de tijd na betekening van het vonnis om in cassatie te gaan.


Ik dien u echter wel mede te delen dat u dit 1000den euro’s gaat kosten enkel en alleen om de procedure aan te vatten.


Dit kunnen we niet in het kader van pro deo doen.


Indien u deze gelden beschikbaar heeft en deze kan overmaken zullen wij uiteraard het nodige doen om advies te vragen aan een cassatie Advocaat.


Deze dient echter reeds geprovisioneerd te worden en wij zouden dan sowieso een provisie van 2.500 € moeten ontvangen. "

grts

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”