Morgen laatste dag beroep, advies aub !!

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Morgen laatste dag beroep, advies aub !!

#1 , 06 okt 2016 20:23

Kijk allereerst moet er iets van mijn hart, als ik een topic open wordt die gesloten omwille van sommige die er lak aan hebben en sommige moderators hun blindelings volgen.

Kijk het is zo ik heb vandaag een verslag gekregen met auditieve hallucinaties.. terugkomend door gebrek aan sytematische nazorg.... toestandsbeeld is actueel genormaliseerd.. mits toedienen van neuroleptica en zo nodig psychiatrische thuis zorg is de kans op recidief drastisch beperkt.. hallucinaties hadden in psychotische periode bijzonder negatieve invloed op realiteitszin en oordeelsvermogen..

Dit is allemaal niet niets, als een rechter dit leest.. kan hij mij ongeschikt verklaren ? Volgens mijn advocaat niet.

Kijk mensen dit is echt vernederend om dit in de rechtbank te moeten ondergaan. Ik ben terug gezond en heb mijn realiteitsbesef terug.. dit is mega krenkend en tergend om te moeten ondergaan.. bovendien is er een grote kans dat het in de krant komt. Ze gebruiken voornaam plus initiaal achternaam.. kan ik vragen voor volledige initialen ? Sorry voor mijn gestoor hier tussen de mensen van intellect enzo.. maar ik heb jullie advies echt nodig. Mvg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 06 okt 2016 20:31

Een topic wordt gesloten omdat u niet naar de moderatoren luistert, hoeveel keer hebben ze u nu al gezegd geen nieuwe topics te openen als het steeds over hetzelfde gaat?

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”